◄ ثبت و پیگیرى ٥ هزار درخواست غیرحضورى تاکسیرانان پایتخت
معاون فنى و بهرهبردارى سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران از تداوم ارائه خدمات غیرحضوری به تاکسیرانان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.
معاون فنى و بهرهبردارى سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران از تداوم ارائه خدمات غیرحضوری به تاکسیرانان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانى شهر تهران؛ سیدعلى محتشمىپور با بیان این خبر گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا به منظور کاهش تردد تاکسیرانان، سامانه ثبت درخواستهاى غیرحضورى متقاضیان خدمات تاکسیرانی شهر تهران راه اندازى و تاکنون بیش از ٥ هزار درخواست ثبت و مورد پیگیرى کارشناسان مرتبط قرار گرفته است.
محتشمىپور استقبال تاکسیرانان از خدمات غیر حضورى را مثبت ارزیابى کرد و افزود: روند ثبت درخواستهاى غیرحضورى خدماتی نظیر مشاوره در خصوص نحوه صدور و یا تمدید پروانه، امورآموزش، بیمه تامین اجتماعى، نوسازى ناوگان، انتقال مالکیت و ... همچنان ادامه دارد.
وى ادامه داد: تاکسیرانان متقاضى با مراجعه به سایت سازمان تاکسیرانى شهر تهران و پرکردن فرم مربوطه مىتوانند به راحتى درخواست خود را ثبت کنند و به محض ثبت نهایى، پیگیرى کارشناسان مربوطه آغاز مىشود و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.
معاون فنى و بهرهبردارى سازمان تاکسیرانى شهر تهران تسهیل خدماترسانى به تاکسیرانان، کاهش ترددهاى غیرضرور، حفظ سلامتى تاکسیرانان در برابر ابتلا به ویروس کرونا و گذر ایشان و خانوادههای گرامیشان از بحران کنونی را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد.
تاکسیرانان متقاضى خدمات غیرحضورى براى ثبت درخواست خود به سایت سازمان تاکسیرانى شهر تهرانhttp://taxi.tehran.ir مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل کنید.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.