هوشمند سازی ثبت ورود و خروج شناورهای مسافری درمسیرهای متردد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ایجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها وتسهیل در امر جابه جایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ایجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها وتسهیل در امر جابه جایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا محمدحسینی، مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر در تشریح روند پیاده سازی و اجرای این طرح بیان داشت : از آنجایی که بندرشهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور حجم قابل توجهی از تردد مسافر دریایی را از سرزمین اصلی به جزایره به خود اختصاص داده است ضرورت تهیه و تدوین یک سیستم جامع مسافری که متضمن ثبت دقیق آمار و تحلیل آنی داده ها وبرنامه ریزی جهت بالا بردن ضریب ایمنی سفرهای دریایی باشد مورد توجه قرارگرفت .
مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر گفت : با مساعدت همکاران سازمان از یک سال گذشته سیستم جامع مسافری دریایی دربنادر شهید حقانی و هرمز راه اندازی شدکه اجرای این طرح مولفه هایی نظیر ضریب ایمنی سفر ، همچنین تسریع در ارائه خدمات و با لابردن سطح رضایتمندی مسافران را درپی داشته است .
این مقام مسئول دربخش دیگری از سخنان خودبه هوشمند سازی ثبت ورود و خروج مسافر وشناورها اشاره کرد و گفت : را اندازی سامانه هوشمند ثبت ورود و خروج مسافر و شناورها در سامانه آماروعملیات سازمان بنادر ودر یا نوردی این قابلیت را فراهم نموده تا مسئولین ستادی با اتصال به این سامانه کلیه آمار و عملیات بنادر مرکز استان را بشکل آنی وبدون بروز خطای انسانی( بشکل هوشمند )دریافت کنند.
حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت : این سامانه هوشمند این امکان را فراهم می کند تا اپراتور یک بندر با مشاهده داشبورد خود بتواند تمامی مولفه ها ، نظیر اینکه چه شناوری ،در چه زمانی وبا چه ظرفیتی از بندر خارج شده است رویت نموده و افزون بر این اطلاعات بسیار مفیدی را احصا و دراختیار اپراتور کنترل ترافیک دریایی مبنی برپیش بینی مخاطرات احتمالی وارائه مستندات دقیق درزمان بروز حادثه قراردهد .
وی بر آموزش های تخصصی درراستای افزایش کارآمدی، اثربخشی و ارتقای بهره وری فعالیتهای مسافری دریایی تاکید کرد و گفت : تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود که ارائه خدمات بهتر به هموطنان وهم استانی های مسئولیت ذاتی و مشی اخلاقی خود می دانیم .
شایان ذکر است بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور از ظرفیت جابجایی مسافر به میزان 40 هزار نفر در روز برخوردار است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.