| کد خبر: 216107 |

هوشمند سازی ثبت ورود و خروج شناورهای مسافری درمسیرهای متردد

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ایجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها وتسهیل در امر جابه جایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از اجرای موفقیت آمیز سیستم جامع مسافری دریایی با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و ایجاد ساختار یکپارچه و منظم جهت ورود و خروج شناورها وتسهیل در امر جابه جایی مسافران در بنادر شهید حقانی و هرمز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا محمدحسینی، مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر در تشریح روند پیاده سازی و اجرای این طرح بیان داشت : از آنجایی که بندرشهید حقانی بعنوان بزرگترین  پایانه مسافری دریایی کشور حجم قابل توجهی از تردد مسافر دریایی را از سرزمین اصلی به جزایره به خود اختصاص داده است  ضرورت  تهیه و تدوین  یک سیستم جامع مسافری که متضمن ثبت دقیق آمار و تحلیل آنی داده ها وبرنامه ریزی جهت بالا بردن ضریب ایمنی سفرهای دریایی باشد مورد توجه قرارگرفت .

مدیر اداره بنادر ودریا نوردی شهید باهنر گفت : با مساعدت همکاران سازمان از یک سال گذشته سیستم جامع مسافری دریایی دربنادر شهید حقانی و هرمز راه اندازی شدکه  اجرای این طرح مولفه هایی نظیر ضریب ایمنی سفر ، همچنین تسریع در ارائه خدمات و با لابردن سطح رضایتمندی مسافران را درپی داشته است .

 این مقام مسئول دربخش دیگری از سخنان خودبه هوشمند سازی ثبت ورود و خروج  مسافر وشناورها اشاره کرد و گفت : را اندازی سامانه هوشمند ثبت ورود و خروج مسافر و شناورها در سامانه آماروعملیات سازمان بنادر ودر یا نوردی این قابلیت را فراهم نموده تا مسئولین ستادی  با اتصال به این سامانه کلیه آمار و عملیات بنادر مرکز استان را بشکل آنی  وبدون  بروز خطای انسانی( بشکل هوشمند )دریافت کنند.

حمیدرضا محمد حسینی بیان داشت : این سامانه هوشمند این امکان را فراهم می کند تا  اپراتور یک بندر با مشاهده داشبورد خود بتواند تمامی مولفه ها ، نظیر اینکه چه شناوری ،در چه زمانی وبا چه ظرفیتی از بندر خارج شده است  رویت نموده و افزون بر این اطلاعات بسیار مفیدی را احصا و دراختیار اپراتور کنترل ترافیک دریایی  مبنی برپیش بینی مخاطرات احتمالی وارائه مستندات دقیق درزمان بروز حادثه قراردهد .

وی بر آموزش های تخصصی درراستای افزایش کارآمدی، اثربخشی و ارتقای بهره وری  فعالیتهای مسافری دریایی تاکید کرد و گفت : تسهیل فرایندها و تسریع در امور مشتریان نوعی تکریم ارباب رجوع محسوب می شود که ارائه خدمات بهتر به هموطنان وهم استانی های مسئولیت ذاتی و مشی اخلاقی خود می دانیم .

شایان ذکر است بندر شهید حقانی بعنوان بزرگترین پایانه مسافری کشور از ظرفیت جابجایی مسافر به میزان 40 هزار نفر در روز برخوردار است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.