| کد خبر: 206615 |

تعلل هندی‌ها در سرمایه‌گذاری در بندر چابهار؛ اعلام آمادگی بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم عمل شرکت های هندی به تعهداتشان در عرصه توسعه بندر چابهار تأکید کرد و گفت: شرکت های هندی یا باید به تعهداتشان طبق قرارداد منعقد شده عمل کنند یا اینکه از پروژه توسعه بندر چابهار خارج شوند.

تین نیوز

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، بر لزوم عمل شرکت های هندی به تعهداتشان در عرصه توسعه بندر چابهار تأکید کرد و گفت: شرکت های هندی یا باید به تعهداتشان طبق قرارداد منعقد شده عمل کنند یا اینکه از پروژه توسعه بندر چابهار خارج شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عملکرد پیمانکاران هندی در اجرای طرح توسعه بندر چابهار، گفت: متأسفانه تاکنون شرکت های هندی نتوانستند به تعهداتشان در توسعه بندر چابهار و پس‌کرانه های آن عمل کنند و این مسئله موجب شده که روند تقویت زیرساخت های این بندر به آهستگی صورت گیرد.

هندی ها از برنامه توسعه بندر چابهار عقب هستند

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در چند ماه اخیر اقداماتی توسط پیمانکاران هندی برای توسعه بندر چابهار صورت گرفته، اما آن ها از برنامه تعیین شدن در قرارداد عقب هستند و خبرهای خوبی در این رابطه به گوش نمی رسد.

لزوم عمل شرکت های هندی به تعهداتشان در عرصه توسعه بندر چابهار

وی بر لزوم عمل شرکت های هندی به تعهداتشان در عرصه توسعه بندر چابهار تأکید کرد و گفت: شرکت های هندی یا باید به تعهداتشان طبق قرارداد منعقد شده عمل کنند یا اینکه از پروژه توسعه بندر چابهار خارج شوند.

اعلام آمادگی بسیاری از کشورها برای سرمایه گذاری در عرصه بندر چابهار

یارمحمدی ادامه داد: در دو سال اخیر بسیاری از کشورها برای سرمایه گذاری در عرصه بندر چابهار اعلام آمادگی کردند، بنابر این قطعا با کناره گیری شرکت های هندی به سرعت شرکت های دیگر جایگزین خواهند شد.

توسعه بندر چابهار برای کشورمان از اهمیت بسیاری برخوردار است

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به طور حتم توسعه بندر چابهار برای کشورمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این عرصه نباید تعللی صورت گیرد، از این رو وزارت راه و شهرسازی به ویژه سازمان بنادر باید به صورت ویژه به مسئله روند توسعه بندر مذکور ورود کند و اجازه ندهد که روند توسعه آهسته شود.

ایران هیچ محدودیتی برای جذب سرمایه گذاری در بندر چابهار قابل نیست

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ایران هیچ محدودیتی برای جذب سرمایه گذاری در بندر چابهار قابل نیست و شرکت های داخلی و خارجی می توانند به این عرصه ورود کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.