| کد خبر: 193477 |

ضرورت تنوع بخشی در استفاده از روش‌های حمل برای ترخیص کالاها در بنادر

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در تأمین کالا‌های اساسی کشور تا پایان سال جاری هیچ گونه مشکلی نداریم، ولی ضرورت دارد برای تسریع در خروج کالا‌های اساسی تمام دستگاه‌ها همکاری کنند.

تین نیوز

قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در تأمین کالا‌های اساسی کشور تا پایان سال جاری هیچ گونه مشکلی نداریم، ولی ضرورت دارد برای تسریع در ترخیص کالا‌های اساسی تمام دستگاه‌ها همکاری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مانا، حسین مدرس خیایانی، افزود: بندر امام خمینی ظرفیت قابل توجه در حوزه‌های بازرگانی و لجستیکی  دارد از این رو بندر امام خمینی قطب اقتصادی کشور است.

وی در این نشست با اشاره به عملکرد مطلوب بندرامام خمینی در تخلیه و انبارش کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور، اظهار داشت: خوشبختانه در بخش تأمین کالا‌های اساسی کشور تا پایان سال جاری هیچ گونه مشکلی نداریم و ضرورت دارد تمام تلاش خود را برای تسریع خروج این نوع کالا‌ها  با هم افزایی بیشتر دستگاه‌های ذیربط به کار بگیریم.

مدرس خیابانی با اشاره به فعالیت شرکت‌های بزرگ دولتی  برای تأمین کالا‌های اساسی کشور در این مجتمع بزرگ بندری، بر لزوم تنوع بخشی در زمینۀ  بهره گیری از توان پیمانکاران تخلیه کالا‌های اساسی و همچنین تنوع بخشی در استفاده از روش‌های مختلف حمل و نقل به منظور ایجاد رقابت و تسریع در روند خروج کالا‌های اساسی تأکید کرد.

وی اهتمام به تسریع در روند خروج کالا‌های صنعتی و قطعات کارخانجات و تقویت بخش صادرات به مثابه یک راهبرد مهم برای پشتیبانی از تولیدگران و افزایش فرصت اشتغال و کاهش قیمت تمام شده برای آنان در جنگ اقتصادی را حائز اهمیت دانسته و تصریح کرد: همانگونه که همه  کشور توان خود را برای تأمین کالای اساسی مورد نیاز مردم و تسریع در خروج آن متمرکز کرده، باید در خصوص توجه و اهتمام به تأمین نیاز بخش تولید برای تقویت آنان در جنگ اقتصادی که دشمن برما تحمیل کرده و همچنین تقویت صادرات غیرنفتی برای کاهش سهم صادرات نفتی نیز همکاری و همراهی کنیم.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.