| کد خبر: 167577 |

مدیرعامل تاسیسات دریایی ،

افزایش مراجعه چینی‌ها برای همکاری در پروژ‌ه‌ها

مدیرعامل تاسیسات دریایی گفت: با خروج امریکا از برجام باید زمان بگذرد و ببینیم که آیا اروپا جرات می‌کند از زیر سایه امریکا خارج شود یا خیر.

تین نیوز

مدیرعامل تاسیسات دریایی گفت: با خروج امریکا از برجام باید زمان بگذرد و ببینیم که آیا اروپا جرات می‌کند از زیر سایه امریکا خارج شود یا خیر.

به گزارش ایلناف ابوالقاسم رحمانی، با اشاره به اینکه مهمترین مشکل ما برای اجرای پروژه‌ها تامین سرمایه است، اظهار داشت: ما در زمینه اجرا مشکلی نداریم و خروج احتمالی شرکت‌های خارجی از پروژه‌ها خللی در برنامه‌های ما ایجاد نمی‌کند.

وی افزود: کمکی که ما نیاز داریم از شرکت‌های خارجی دریافت کنیم روی E&P ها است. در زمینه اجرا مشکلی نداریم و طی سال‌های گذشته ظرفیت بالایی در زمینه انجام پروژه‌ها در کشور ایجاد شده است.

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی تصریح کرد: آنچه اکنون برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم از حضور شرکت‌های خارجی برای تامین سرمایه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ما اکنون نیاز به تجهیزات خاصی نداریم و همه را قبلا تهیه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما برای همکاری در پروژه‌ها بیشتر دنبال شرکت‌های اروپایی هستیم البته چینی‌ها هم خیلی مراجعه می‌کنند.

رحمانی یادآور شد: در هر صورت با خروج امریکا از برجام باید زمان بگذرد و ببینیم که آیا اروپا جرات می‌کند از زیر سایه امریکا خارج شود یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.