| کد خبر: 167544 |

چابهار از ظرفیت‌های بنادر بهشتی و کلانتری استفاده کند

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه آزاد چابهار باید از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری در جهت توسعه هرچه بیشتر آنها استفاده کند.

تین نیوز

علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، درباره پیوستن بنادر شهید بهشتی و کلانتری به منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: باید بدانیم که توسعه هر منطقه نیازمند توسعه در بخش ریلی، جاده ای، هوایی و حوزه بندر و دریا است و به طور حتم توسعه بنادر شهیدبهشتی و شهید کلانتری موجب توسعه منطقه آزاد چابهار خواهد شد .

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، وی با بیان اینکه در منطقه آزاد چابهار باید از ظرفیت بندری و دریایی بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به نحو مطلوب استفاده شود، گفت: با توجه به ظرفیت های تجاری و اقتصادی بنادر چابهار، پهلوگیری کشتی ها و سرمایه گذاری باید در زمینه اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه باشد .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره عملکرد تحسین برانگیز سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه سواحل مکران، بیان کرد: در صحن علنی مجلس و هیات دولت به شخصه از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل توجه به سواحل جنوبی کشور به ویژه سواحل مکران تقدیر کردم .

کرد افزود: در بخش گردشگری دریایی منطقه چابهار سازمان بنادر و دریانوردی توانست با عملکرد درخشان، ارز آوری خوبی را برای کشور به ویژه در ایام نوروز داشته باشد.

منبع: سايت خبری سازمان بنادر و دریانوردی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.