| کد خبر: 147726 |

کمک مالی ژاپن به شلوغ‎ترین مرکز اوراق کشتی جهان

آژانس همکاری‎های بین‎المللی ژاپن با پرداخت 76 میلیون دلار وام به ارتقای سطح زیست‎محیطی اوراق‎کنندگان کشتی هند موافقت کرد.

تین نیوز

دولت ژاپن برای ارتقای سطح زیست‎محیطی اوراق‎کنندگان کشتی هند، شلوغ‎ترین مرکز اوراق کشتی در جهان، سرمایه‎گذاری می کند.

به گزارش گروه  بین الملل مارین تایمز ، آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (JICA) با پرداخت 76 میلیون دلار وام برای این منظور به دولت گجرات موافقت کرده است. وزارت کشتیرانی هند و دولت گجرات نیز 35 میلیون دلار دیگر در این طرح سرمایه گذاری می کنند.

اداره دریانوردی گجارات که مسئولیت نظارت بر پروژه را دارد، در بیانیه ای اعلام کرد که این پروژه به اوراق‎کنندگان کشتی در آلانگ کمک می‎‎کند تا خود را با قوانین بین المللی سازگار و از محیط زیست ساحلی و دریایی مراقبت نمایند.

این اداره افزوده است که استفاده از "فناوری‎های پیشرفته پاک‎سازی" را جهت کاهش خطر آتش سوزی در دستور کار قرار می دهد. آتش سوزی در کارگاه های اوراق سازی یکی از علل مرگ و میر است.

بر اساس گزارش اداره دریانوردی گجارات، در این پروژه حتی می توان شاهد افزایش پایدار اشتغال بود بطوریکه اشتغال مستقیم در یاردهای  اوراق کشتی آلانگ از 50 هزار تن به 92 هزار نفر می رسد.

انتظار می رود تا پایان ماه سپتامبر طرح های بازسازی شرکت‎ها  ارائه شود. مطابق برنامه این پروژه تا سال 2022 به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.