| کد خبر: 139151 |

سخت‎گیری پاکستان برای اوراق کشتی‎های نفتکش

یاردهای اوراق کشتی در پاکستان اجازه یافتند با اعمال محدودیت‎های بیشتری دوباره کشتی‎های نفتکش را اوراق کنند.

تین نیوز

یاردهای اوراق کشتی در پاکستان اجازه یافتند با اعمال محدودیت‎های بیشتری دوباره کشتی‎های نفتکش را اوراق کنند. یاردهای این کشور از حادثه ای که در ابتدای سال 2017 برای یک FSU و یک کشتی حمل LNG رخ داد، بر روی اوراق انواع کشتی نفتکش بسته شدند.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز، شرکت GMS، یکی از خریداران کشتی های فرسوده خبر از بازگشایی یاردهای اوراق بندر Gadani بر روی نفتکش ها داده است. بر این اساس کشتی‎های نفتکشی که قصد اوراق شدن در این منطقه را دارند باید پیش از ورود به Gadaniبه خوبی تمیز شده باشند.

این شرکت در بیانیه خود افزوده است که قوانین اوراق کشتی‎های حمل محموله‎های مایع در هند و بنگلادش بسیار سختگیرانه‎تر از استانداردهای بین المللی است.

در بیانیه GMS آمده است: "این فرصت بسیار خوبی است که به مالکان کشتی ها یادآوری کنیم که پاکسازی و بازیافت کشتی برای انجام فعالیت های همراه با آتش به معنی خالی کردن کامل محموله، و تمیز کردن بقایای آن، لکه ها، و بقایای آن از روی تانکرها تا روی نردبان ها و دستگیره ها، و لوله های انتقال محموله است."

اکنون که بودجه بنگلادش در بخش اوراق کشتی‎ها کاهش یافته و شفافیت به بودجه پاکستان هم بازگشته است، تردید اوراق سازان با گرفتن سفارش های جدید و پر کردن ظرفیت های خالیشان از بین رفته است.

در همین حال، اوراق کشتی های نفتکش در یاردهای اوراق کشتی هند ادامه دارد در هفته گذشته به تنهایی  2 فروند کشتی نفتکش VLCC برای اوراق به این کشور  اعزام شدند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.