| کد خبر: 145873 |

تعطیلی یک کشتی‎سازی چین

شرکت کشتی سازی Qingshan چین،اعلام کرد که به دلیل شرایط وخیم بازار کشتی سازی پس از 60 سال فعالیت، به کار خود خاتمه می دهد.

تین نیوز

شرکت کشتی سازی Qingshan چین، زیرمجموعه شرکت دولتی Sinotrans & CSC، اعلام کرد که به دلیل شرایط وخیم بازار کشتی سازی پس از 60 سال فعالیت، به کار خود خاتمه می دهد.

به گزارش گروه بین الملل مارین تایمز ، این تصمیم در پی آن گرفته شد که مدتی است که سفارش ساخت کشتی جدیدی در این کشتی سازی ثبت نشده است. همچنین گفته می‎شود البته ادغام شرکت والد آن یعنی Sinotrans & CSC با شرکت China Merchants Group  در این تصمیم بی تاثیر نبوده است.

این شرکت پس از تعطیلی فعالیت های خود به عنوان یک کشتی‎سازی، به مرکز توزیع کانتینر تبدیل خواهد شد و بر توانایی خود در عرصه سازه های فولادی تکیه خواهد زد.

کشتی سازی Qingshan از آغاز سال 2015 میلادی تلاش کرده است که رقابت‎پذیری خود را در صنایع فولادی نشان دهد. این شرکت به عنوان نخستین شرکت در استان هوبه چین، موفق به ساخت برج های فولادی توربین های بادی شد.

این شرکت کشتی سازی در سال 2006 میلادی از سوی موسسه Clarksons به عنوان بزرگترین شرکت کشتی سازی چین و هفتمین شرکت بزرگ کشتی سازی جهان در زمینه ساخت کشتی های حمل محصولات شیمیایی معرفی شد.

کشتی سازی Qingshan از ابتدای سال 2017 میلادی تا کنون هشت فروند کشتی را ساخته و به بازار تحویل داده است و همچنان سه فروند کشتی دیگر در دست ساخت دارد. این کشتی سازی پس از تحویل آخرین کشتی از 3 فروند کشتی در حال ساخت رسما به فعالیت خود پایان خواهد داد.

 

منبع: سايت خبری مارین تایمز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.