| کد خبر: 141041 |

بندرامام خمینی(ره) میزبان رؤسا و نمایندگان ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور

کارگاه آموزشی پایش شاخص های 29گانه با هدف ارتقاء دانش رؤسا و نمایندگان قسمت های ارزیابی عملکرد بنادر جنوبی کشور طی مردادماه سال جاری به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

تین نیوز

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به آغاز این کارگاه با حضور مهندس عبداللهی گفت: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) طی سخنانی ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، اهمیت ارزیابی عملکرد در نیل به آرمانها و اهداف بالادستی سازمانی را بسیار مهم برشمرد.

به گزارش فرینا، علی عسکری در ادامه با اشاره به پیشنهادها و توصیه های مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در این کارگاه آموزشی افزود: رعایت اصل عدالت در ارزیابی عملکرد بنادر، سیستمی سازی فرآیندهای ارزیابی عملکرد به مثابه ی شاخصی مهم در روند توسعه سازمانی، توجه به ابتکارات و ابداعات حین ارزیابی شاخص ها، از هم نکاتی بود که وی طی این نشست یادآور شد.

عسکری گفت: در ادامه این نشست رئیس اداره ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی طی گزارشی، مجموعه اقدامات و روند برگزاری این کارگاه آموزشی را تبیین نمود. کنگانی، بندرامام خمینی(ره) را بندر پایلوت در ارزیابی موفقیت آمیز شاخص های عملکردی توصیف کرده و از میزبانی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و همکاران ایشان در جریان برگزاری شایسته ی این کارگاه تشکر نمود.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ادامه داد: در جریان برگزاری کارگاه آموزشی ارزیابی عمکرد بنادر بر اساس شاخص های 29 گانه عمومی و اختصاصی، کارشناسان ارزیابی عملکرد از بنادر جنوب و سازمان بنادر و دریانوردی گردهم آمده و تازه ترین روش ها و فرآیند ارزیابی عملکرد را طی نوبت های صبح و بعد از ظهر بحث و بررسی کردند.

یادآور می شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان موفق شده است طی سالهای اخیر به طور متوالی عنوان رتبه برتر در ارزیابی شاخصهای عملکردی بین بنادر سراسر کشور را کسب نماید.
 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.