| کد خبر: 265546 |

برقراری نخستین پرواز از فرودگاه مشهد به کراچی پس از دو سال

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه مشهد به کراچی پاکستان پس از دو سال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی از برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه مشهد به کراچی پاکستان پس از دو سال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خراسان رضوی، محمود امانی بنی اظهار کرد: از دو سال گذشته پروازها به مقصد کراچی در کشور پاکستان قطع شده بود و برهمین اساس با پیگیری های انجام شده شرکت هواپیمایی تابان عهده دار برقراری پرواز در این مسیر شده است.

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی افزود: در همین راستا شرکت هواپیمایی تابان پس از دو سال، از امروز (سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲) نخستین پرواز مسافری به مقصد کراچی را با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ انجام خواهد داد.

امانی بنی ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر تنها مقصد پروازهای مسافری از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به کشور پاکستان، شهر کراچی است، خاطرنشان کرد: پرواز شرکت هواپیمایی تابان به مقصد کراچی و بالعکس به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه برقرار شده و تا پایان فصل زمستان امسال نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در مهرماه امسال، ۱۰۷۱ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته است که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۲۴ درصدی را نشان می دهد، همچنین در مهرماه امسال ۱۴۱ هزار و ۷۳۵ مسافر پرواز خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشته که این تعداد حاکی از رشد ۲۵ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.