| کد خبر: 229728 |

بیانیه هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام درباره نشست امروز وین

مشارکت‌کنندگان امروز کمیسیون مشترک برجام بر عزم خود برای پیگیری تلاش‌های مشترک دیپلماتیک از جمله در کمیسیون مشترک و از طریق ادامه ارتباطات مجزای هماهنگ‌کننده با همه اعضای برجام و آمریکا، تاکید کردند.

تین نیوز

هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در بیانیه‌ای اعلام کرد: مشارکت‌کنندگان امروز کمیسیون مشترک برجام بر عزم خود برای پیگیری تلاش‌های مشترک دیپلماتیک از جمله در کمیسیون مشترک و از طریق ادامه ارتباطات مجزای هماهنگ‌کننده با همه اعضای برجام و آمریکا، تاکید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره‌کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه،در بیانیه هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام درباره نشست امروز این کمیسیون آمده است: کمیسیون مشترک برجام در روز سه‌شنبه، کار خود را با تشکیل نشست‌های حضوری در وین ادامه داد. کمیسیون مشترک مسئول نظارت بر اجرای برجام است.

در این بیانیه تصریح شده است: این نشست کمیسیون مشترک که به ریاست معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپایی، انریکه مورا، از جانب نماینده عالی اتحادیه اروپایی جوزپ بورل برگزار شد و نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایران حضور داشتند.

این بیانیه می‌افزاید: مشارکت‌کنندگان، در جریان پیشرفت‌های حاصل در مباحث مطروحه در وین درخصوص تدابیر مشخص لازم برای رفع تحریم‌ها و امور هسته‌ای برای بازگشت آمریکا به برجام و اجرای موثر و کامل آن، قرار گرفتند. کمیسیون مشترک تصمیم گرفت که کارگروه سومی برای آغاز بررسی ترتیب تدابیر مرتبط ایجاد شود.

هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام در بیانیه خود ادامه داد: مشارکت‌کنندگان بر عزم خود برای پیگیری تلاش‌های مشترک دیپلماتیک، از جمله در کمیسیون مشترک و از طریق ادامه ارتباطات مجزای هماهنگ‌کننده با همه اعضای برجام و آمریکا، تاکید کردند.

در پایان این بیانیه آمده است: کمیسیون مشترک طی هفته آتی برای ادامه کار مجدداً تشکیل خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.