| کد خبر: 204221 |

پیشنهاد یک کارشناس:

◄ نسل فعلی مدیران، میدان‌های اجرایی کشور را به جوانان نخبه بسپارند

لازم است نخبگان جوان کلیه مصادر رهبری و اجرایی کشور را با افکار و اندیشه‌های نو و با پویایی و نشاط به‌دست بگیرند و نسل فعلی متواضعانه میدان‌های اجرایی کشور را به جوانان نخبه بسپارند و به نفع آنان به کنار روند.

تین نیوز

 معتقدم تجربه نسل قدیم و فعلی مدیریت کشور، کمکی به نسل جدید نخواهد کرد و مدیریت کشور را مجدداً به همان سوگیری های اشتباه قبلی خواهند کشاند.

به گزارش تین نیوز، یک کارشناس صنعت حمل و  نقل هوایی در توضیح این دیدگاه خود گفت: پیرو بیانات مهم مقام معظم رهبری در آخرین نماز جمعه و آخرین تحلیل بنده در نقد عدم انتقال تجربیات دفاع مقدس به عرصه مدیریتی اقتصاد کشور، گفته شده بود، مولفه‌های قدرت کشورها متکثر هستند و صرفاً نظامی نیستند و لازم است در این مقطع حساس از همان الگوهای نظامی موفق به نحوی عاجل و سریع در فرماندهی منسجم اقتصادی کشور  بهره بگیریم و مدیریت امور تخصصی، سیاسی، فرهنگی و مذهبی را از یکدیگر تفکیک نماییم.

بیشتر بخوانید:

خلیل اله معمارزاده افزود: همچنین مدیریت اقتصاد را به نخبگان اجرایی جوان متخصص اقتصادی، مدیریت سیاسی را به نخبگان اجرایی جوان متخصص سیاسی، مدیریت امور فرهنگی و مذهبی را به نخبگان جوان طلبه و روحانیون روشنفکر و.... بسپاریم و از تجربه‌ها، درس گرفته بگیریم که التقاط‌های تخصصی چه خسارت‌های ملی را برای کشور به بار می‌آورد. 

وی بیان کرد: لازمه این جهش به‌واسطه شرایط اضطراری فعلی،  بسیج مدیریتی نیروها و نسل جوان در به‌کار‌گیری اداره کشور به عنوان نخبگان اجرایی تحت فرماندهی نخبگان فکری با تجربه با «کارنامه عینی مشخص، روشن و موفق» است و با عنایت به این‌که شرایط فعلی هم حاصل و نتیجه کار همین نسل فعلی بوده است نیاز به دگردیسی سریع نسلی در مدیریت و حاکمیت کشور در کلیه ارکان و رهبری کشور وجود دارد.

این کارشناس تاکید کرد: لازم است نخبگان جوان کلیه مصادر رهبری و اجرایی کشور را با افکار و اندیشه‌های نو و با پویایی و نشاط به‌دست بگیرند و نسل فعلی متواضعانه میدان‌های اجرایی کشور را به جوانان نخبه بسپارند و به نفع آنان به کنار روند و حرص و تشنگی قدرت را به نفع کشور در درون خود کنترل و مهار کنند و معتقدم تجربه نسل قدیم و فعلی مدیریت کشور کمکی به نسل جدید نخواهد کرد و مدیریت کشور را مجدداً به همان سوگیری های اشتباه قبلی خواهند کشاند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.سن ملاک جامعی برای ارزیابی قابلیت های افراد نیست. ترکیب با تجربه – جوان بهتر جواب میدهد.