| کد خبر: 16580 |

دبیر انجمن علمی حمل و نقل هوایی در گفتگو با تین نیوز:

◄ گشایش در صنعت هوانوردی از نتایج مثبت عملکرد یک‌ساله دولت است

تین نیوز| دبیر انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران ضمن اظهار خرسندی از عملکرد دولت در صنعت هوانوردی گفت: در دولت فعلی گشایشی در صنعت هوانوردی کشور ایجاد شده است.

به گزارش تین نیوز، دوشنبه هفته جاری، اولین سالروز تنفیذ حکم ریاست جمهوری حسن روحانی از سوی مقام معظم رهبری در دوازدهم مرداد 92 بود.

فرزانه شرفبانی، دبیر انجمن علمی حمل و نقل هوایی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز ضمن اظهار خرسندی از عملکرد دولت در صنعت هوانوردی گفت: در بازه زمانی که گشایش هایی در سیاست خارجی ایجاد شده با کاهش بخشی از تحریم ها و امکان عقد قرارداد با شرکت های هوایی، فرصت مناسب برای رشد و توسعه و ترمیم ناوگان هوایی کشور فراهم شده است.

دبیر انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران با بیان اینکه در دولت فعلی گشایشی در صنعت هوانوردی کشور ایجاد شده تصریح کرد: تاکنون عملکرد دولت در حمل و نقل هوایی مثبت بوده که با گذشت زمان آثار مثبت عملکرد دولت محسوس تر خواهد شد.

وی افزود: شاید به نظر دیگران، انتخاب برخی مدیران بر اساس شایسته سالاری نبوده و بخشی از عملکردها نامطلوب باشد، اما می توان آن را آزمونی در سبد سعی و خطا دانست که با گذشت زمان، نتایج مطلوب حاصل شود.

شرفبانی اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست های دولت ساماندهی حمل و نقل هوایی کشور است امیدواریم با توجه به فرصت پیش رو و بهره گیری حداکثری از توان نیروهای متخصص، شاهد روزهای خوش در صنعت هوانوردی کشور باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    از کدام گشایش حرف می زنید خانم شرفبافی؟ بهتر است به عنوان معاون شرکت هما یک سری به گوشه آشیانه های هما بزنید و جان کندن ناوگان فرسوده خود را در انجا نظاره کنید. بخش عمده این گرفتاریها ی این صنعت مربوط به تحریم نیست مربوط به سو مدیریت است

  • یک هوانورد ایرانی 0 0

    سازمان هواپیمایی کشوری تا کنون به این اندازه دچار رکود نبوده است. از فرصت بوجود آمده برای رفع تحریمها هیچ استفاده خاصی نشد. دو نفر از بهترین خلبانان مملکت از بین رفتند…خلبانان پاکستانی با هواپیمای ملخی برای تست تجهیزات فرودگاه کلی پول از ما دریافت داشتند…روند رسیدگی به سوانح بسیار کند می باشد…شما برای ثبت و تاسیس یک شرکت حداقل شش ماه باید رفت و آمد کنید تا تازه شما را وارد کارهای اداری نمایند. حالا اگر اینها گشایش هستند پس درود و صد درود بر این شما. راستی خانم شرفبافی اقای جهانگیریان هنوز عضو هییت مدیره انجمن علمی حمل و نقل هوایی هستند؟ اقای خانلری چطور؟ آقای شفتی چطور؟ یک تشکل صنفی اسیر امور سیاسی. موفق و موید باشید