| کد خبر: 185414 |

جابجایی 2600 سیل‌زده توسط بالگردهای هلال‌احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: از تاریخ 4 فروردین تا 19 فروردین بیش از 2 هزار و 600 فرد سیل‌زده توسط 4 فروند بالگرد و 11 فروند قایق هلال‌احمر به مناطق امن منتقل شدند.

تین نیوز

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: از تاریخ 4 فروردین تا 19 فروردین بیش از 2 هزار و 600 فرد سیل‌زده توسط 4 فروند بالگرد و 11 فروند قایق هلال‌احمر به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان اظهار کرد: از تاریخ 4 فروردین تا 19 فروردین بیش از 2 هزار و 600 فرد سیل‌زده توسط 4 فروند بالگرد و 11 فروند قایق هلال‌احمر به مناطق امن منتقل شدند.

او افزود: انتقال‌ها از مناطق سیل‌زده شهرستان‌های شوشتر، شوش، اهواز، دشت آزادگان، حمیدیه و دزفول به مناطق امن و اردوگاه‌های اسکان اضطراری و موقت انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان با اشاره به انجام 229 سورتی پرواز توسط بالگردهای جمعیت هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده خوزستان، عنوان کرد: زنان زائو، مردان و زنان سالخورده، کودکان و نوجوانان و اقشار آسیب‌پذیر بیشترین آمار انتقالی‌ها را به خود اختصاص می‌دهند و 650 نفر از افراد گرفتار در سیل و مصدومان حادثه به مناطق امن و مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

او گفت: در طی این پروازها، 418 هزار کیلوگرم بار از قبیل اقلام امدادی و محموله‌های غذایی جابه‌جا شده است.

خدادادی گفت: با توجه به تعداد محدود بالگردها و قایق‌ها، اهالی روستاهای محصور در سیلاب باید به اردوگاه‌های اسکان اضطراری مراجعه کرده یا منتقل شوند تا روند امدادرسانی سهل‌تر شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.