| کد خبر: 175347 |

◄ سفر سرزده حسن‌نیا به خوزستان

عصر روز گذشته عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور سرزده به خوزستان سفر کرد و به بررسی مطالبات رانندگان و وضعیت اقدامات انجام‌شده پرداخت.

تین نیوز

عصر روز گذشته عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌طور سرزده به خوزستان سفر کرد و به بررسی مطالبات رانندگان و وضعیت اقدامات انجام‌شده پرداخت.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاد‌ه‌ای، در این سفر سرزده حسن‌نیا از پایانه بندرامام و سالن‌های اعلام بار بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه توزیع و روند اعلام بار و خدمات‌دهی به رانندگان قرار گرفت.

او ضمن حضور در جمع رانندگان به گفتگو مستقیم با آن‌ها پرداخت و با اعلام رضایت از وضعیت پایانه بار و نحوه خدمات‌دهی،‌ در نشست با انجمن صنفی رانندگان بخش حمل‌ونقل کالا نیز موانع و مشکلات حمل بار را بررسی و راهکارهای لازم را ارائه کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به‌ضرورت توزیع عادلانه بار از همراهی رانندگانی که در انجام وظایف خطیر خود، به‌رغم مشکلات نسبی موجود، با درک شرایط و موقعیت نسبی مناسب برای جابه‌جایی به‌موقع کالاهای اساسی اقدام کردند تقدیر و تشکر کرد.

او افزود: رسیدگی به مسائل و مطالبات به‌حق رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان ذی‌ربط در این حوزه هست و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

در ادامه این سفر، رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی شلمچه و روند وضعیت مسیرهای خروج زائران اربعین حسینی بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات‌رسانی بخش‌های مختلف در این پایانه و امکانات رفاهی موجود جهت تردد زائران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.