| کد خبر: 268170 |

توافق اتوبوسرانی و وزارت دفاع برای تولید کارتخوان‌ های جدید

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۱۶۰ دستگاه جدید کارت خوان بلیت در اتوبوس ها و خطوط اتوبوس های تندرو نصب شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۱۶۰ دستگاه جدید کارت خوان بلیت در اتوبوس ها و خطوط اتوبوس های تندرو نصب شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با رد خبر خرابی دستگاه های کارتخوان بلیت در برخی خطوط اتوبوسرانی گفت: دستگاه های کارت خوان بلیت هم در خطوط اتوبوس های تندرو و عادی و هم در داخل اتوبوس های بخش خصوصی و در حوزه ملکی کار می کند و فعال است.

علیزاده افزود: البته استثنا هم وجود دارد و ممکن است برخی دستگاه های کارت خوان بلیت کار نکنند بر این اساس ۱۶۰ دستگاه جدید کارت خوان بلیت در اتوبوس ها و خطوط اتوبوس های تندرو نصب شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: برای تولید هزار دستگاه کارتخوان بلیت هم با یکی از شرکت های وزارت دفاع قرارداد بستیم که تا قبل از سال جدید داخل اتوبوس های بخش خصوصی نصب خواهد شد و در نهایت یکی دو ماه بعد از سال جدید هم کل دستگاه های کارتخوان نوسازی خواهد شد.

مهدی علیزاده افزود: در سامانه شهرزاد برای خرید بلیت الکترونیکی قسمتی گذاشته شده است، اما هنوز فرهنگ استفاده از آن جا نیفتاده و باید اطلاع رسانی مناسب شود تا شهر تهران به سمت هوشمند سازی برود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران همچنین گفت: در خطوط ملکی که برچسب اتوبوسرانی دارد اگر کارت خوان اتوبوس ها خراب بود مردم پول ندهند، اما در بخش خصوصی اگر این دستگاه ها کار نکرد مردم باید کرایه ها را نقدی پرداخت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.