| کد خبر: 244651 |

◄ تکلیف افزایش تعداد مسافران تاکسی هنوز مشخص نیست

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که هنوز ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی ابلاغیه‌ای به شهرداری نداشته است.

تین نیوز

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که هنوز ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی ابلاغیه‌ای به شهرداری نداشته است.

به گزارش تین نیوز، وحید سرلک در مورد سرانجام اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت، افزود: با وجود فروکش کردن تلفات و میزان ابتلایان به کرونا در کشور اما همچنان ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی‌ها تصمیمی نگرفته و ابلاغیه‌ای به شهرداری تهران نداشته است.

وی با بیان اینکه با افزایش مبتلایان به کرونا و در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد مسافران تاکسی‌ها از چهار نفر به سه نفر کاهش یافت و این اتفاق در تاکسی‌های ون هم رخ داد و تعداد مسافران آن‌ها نیز کاهش یافت، گفت: البته براساس تصمیم جدید به ناظران خطوط اعلام کردیم که در ساعات پیک مسافران که معمولا صبح و عصر است و شاهد ازدحام مسافران در پایانه‌ و خطوط هستیم، در صورت رضایت مسافران، تاکسی‌ها می‌توانند چهار مسافر سوار کنند؛ اما به شرط رضایت تمامی مسافران باید این اتفاق رخ دهد.

سرلک افزود: این تصمیم در راستای افزایش سرعت‌دهی خدمات به مردم است تا در ساعات پیک منتظر تاکسی نمانند و سریع‌تر به محل کار یا خانه‌هایشان برسند.

وی با بیان اینکه این اتفاق تنها در ساعات پیک و با جلب رضایت مسافران تاکسی باید رخ دهد، افزود: البته رانندگان هنگامی که چهار مسافر سوار می‌کنند نباید کرایه سه نفر را بگیرند و باید براساس برچسب‌های نصب شده در تاکسی‌ها کرایه چهار نفر را دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.