| کد خبر: 243131 |

ناوگان حمل و نقل عمومی پاکدشت نوسازی می‌شود

با هماهنگی‌های به عمل آمده و به منظور توسعه خدمت‌رسانی به مردم، ناوگان حمل و نقل عمومی پاکدشت نوسازی می‌شود.

تین نیوز

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و به منظور توسعه خدمت‌رسانی به مردم، ناوگان حمل و نقل عمومی پاکدشت نوسازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی جمالی‌نژاد روز سه‌شنبه در جریان بازدید از شهرستان پاکدشت و افتتاح یک طرح شهری اظهار داشت: شهرستان پاکدشت به عنوان دروازه ورودی استان تهران از شرق، به عنوان پیشانی پایتخت محسوب شده و رفع مشکلات این منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: در بازدید از مناطق مختلف پاکدشت مشکلات و مسائل این شهرستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان بررسی شد و با برگزاری جلسه مشترک، با اولویت‌بندی صورت گرفته تصمیمات مقتضی برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه این شهرستان اتخاذ گردید.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به نیاز پاکدشت به دسترسی به حمل و نقل عمومی امن، مقرر شد تا بخشی از سامانه حمل و نقل شهری و برون شهری این شهرستان در آینده‌ای نزدیک نوسازی و توسعه پیدا کند تا مردم بدون مشکل در مسیرهای دورن‌شهری و برون شهری تردد کنند.

وی گفت: در صورت نیاز شهرستان به خودروهای حمل و نقل عمومی جدید، این ناوگان تقویت شده و خودروهای جدید به پاکدشت اختصاص پیدا می‌کند.

معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افزود: با توجه به شرایط ویژه شهرستان پاکدشت به خاطر قرار گرفتن در مسیر محور ترانزیتی شرق کشور و وجود هزاران واحد صنعتی و ۴ شهرک صنعتی فعال، این شهرستان به تقویت سازمان‌های آتش‌نشانی و تجهیزات تخصصی نیاز دارد که تلاش می‌شود نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز این شهرستان با هماهنگی مسئولان  استانی تأمین شود.

در جریان بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از شهرستان پاکدشت، باغ راه حکمت به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.