| کد خبر: 238026 |

◄ سازمان‌دهی فعالیت‌های مرتبط با توسعه حمل‌ونقل عمومی

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سازماندهی و هم افزایی برنامه ها و فعالبتهای مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاسیسات و تجهیزات مدیریت پسماندها با تشکیل قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور خبر داد.

تین نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از سازماندهی و هم افزایی برنامه ها و فعالبتهای مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاسیسات و تجهیزات مدیریت پسماندها با تشکیل قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،  مهدی جمالی نژاد - رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از اقدامات مرتبط با مدیریت پسماند در  استان گیلان سخن می گفت، افزود: در این قرارگاه امور مرتبط با توسعه ناوگان و تجهیزات حمل و نقل عمومی شهری،  توسعه تجهیزات مدیریت شهری و روستایی و تقویت مدیریت پسماند  بررسی و ضمن ارزیابی و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته در همکاری با دستگاه های مرتبط، راهکارهای اجرایی جدیدی اتخاذ و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه تلاش می کند ضمن شناسایی دقیق مسائل، نیازها و ملزومات مناطق مختلف کشور با استفاده از ظرفیت‌های پیش بینی شده در ردیف های اعتباری بودجه ای برای تحقق وظایف و ماموریت‌های محوله بهره‌گیری نماید. بنابراین از استانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراها انتظار داریم، خواسته‌ها، پیشنهادهای اجرایی، ابتکارات و نوآوری‌های موجود در استان‌ها و شهرها و روستاها را به قرارگاه  منعکس و با تعامل و همکاری موثر خود به پویایی و انجام اقدامات فراگیر و موثر آن کمک نمایند.

 رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه مدیریت بهینه و مطلوب پسماندها بویژه در استان‌های ساحلی شمالی همواره از انتظارات مردم و از دغدغه‌های مسوولان بوده، تصریح کرد: خوشبختانه نگاه خوب و آینده نگرانه به رفع اصولی مشکلات این بخش هم در دولت و هم در مجلس وجود دارد.

جمالی نژاد اضافه کرد: قطعا پیشنهادهای کاربردی و منتخب ارسال شده در فرایند تامین اعتبار هم از سوی مجلس  و هم در دولت مورد توجه قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است در جریان سفر اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به استان گیلان از برخی مراکز مدیریت پسماند استان بازدیدهایی صورت گرفت و در نشست‌های کاری با فرمانداران و شهرداران و اعضای شوراها در خصوص مسائل و مشکلات موجود تبادل نظر صورت گرفت و در انتها نشست مشترکی هم با استاندار و مسوولان استانی تشکیل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.