| کد خبر: 242686 |

پیش بینی پرداخت‌هایی از سوی دولت در حوزه حمل و نقل داشتیم که اتفاق نیفتاد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری الان شبانه روزی در بحث حمل و نقل کار می‌کند اما بسیاری از اینها هماهنگی دولت را نیاز دارد و گاهی اوقات دیر اتفاق می‌افتد و طول می‌کشد و پیش بینی برای پرداخت‌هایی از سوی دولت داشتیم که اتفاق نیفتاد و این موارد کار را خراب می‌کند.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری الان شبانه روزی در بحث حمل و نقل کار می‌کند اما بسیاری از اینها هماهنگی دولت را نیاز دارد و گاهی اوقات دیر اتفاق می‌افتد و طول می‌کشد و پیش بینی برای پرداخت‌هایی از سوی دولت داشتیم که اتفاق نیفتاد و این موارد کار را خراب می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا؛ علیرضا نادعلی  سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به وضعیت ترافیک شهر تهران و انفجار جمعیت در مترو و اتوبوس پس از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و شکایت مردم از این مساله اظهار کرد: در مساله اتوبوس همواره در ادوار مختلف مشکلاتی را داشتیم. اتوبوس یک زیرساخت گران قیمت است و واردات و اورهال آن هزینه هنگفتی دارد. 

او ادامه داد: با عقب افتادگی که در دروه قبل داشتیم رساندن سریع شرایط در زمینه اتوبوس‌ها به نقطه قابل قبول کمی طول می‌کشد و به دورخیز نیاز دارد. با مدلی که در بین اعضای شورا می‌بینم و با آنچه که گذشت شهرداری را نیز این شکلی‌تر یافتم که اولویت اول همه الان همین است. 

نادعلی با بیان اینکه شهرداری الان شبانه روزی در این بحث کار می‌کند اظهار کرد: اما بسیاری از اینها هماهنگی دولت را نیاز دارد و گاهی اوقات دیر اتفاق می‌افتد و طول می‌کشد و پیش بینی برای پرداخت‌هایی از سوی دولت داشتیم که اتفاق نیفتاد و این موارد کار را خراب می‌کند. 

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: اهمیت این مساله به حدی مهم است که نه فقط برای ما در شورا و شهرداری بلکه برای دولت و ارگان‌های ملی هم که باید در‌ این موضوع کمک کنند تبدیل به یک امر حیاتی می‌شود و همه دارند مطالبه می‌کنند. بعد از کرونا و با آمدن همه به کف خیابان‌ها سختی بیشتر از قبل شده است. 

او در واکنش به اینکه دولت جدید از ابتدا اعلام شد که با مدیریت شهری دوره جدید همسو است و این مساله به بهبود شرایط حمل و نقل تهران کمک می‌کند اما عملا این اتفاق رخ نداده است اظهار کرد: ظاهرا توافقات جدیدی رخ داده است. اما ما مطالبه خود را نسبت به این مساله کم نمی‌کنیم و معتقد هستم که دوستان بیش از چیزی که دارد اتفاق می‌افتد تلاش می‌کنند. شهردار تهران هر جلسه بدون اینکه ما بپرسیم درباره این موضوع صحبت می‌کرد. 

نادعلی گفت: اما معاون حمل و نقل با توجه به اینکه دغدغه اصلی مردم در این زمینه است باید بیش از این در حوزه اطلاع‌رسانی ظاهر شوند و باید پاسخگویی کنند تا ذهن مردم درگیر این موضوع بشود که عده‌ای دارند کار می‌کنند و درباره این موضوع زحمت می‌کشند. اقدامات و موانع را بگویند تا مردم بدانند مدیریت شهری با چه موضوعاتی دست و پنجه نرم می‌کند. 

او با اشاره به وضعیت پله‌های برقی گفت: برای مثال شرایط پله‌های برقی را و مشکلات مردم در بالا و پایین رفتن از این پله‌ها را دیدیم. وقتی میزان مطالبه مردم از میزانی زیادتر شد، پاسخگویی دوستان بهتر اتفاق افتاد و برخی از شرکت‌های داخلی ابراز آمادگی کردند ما آنچه که لازم است را داریم و می‌توانیم تامین کنیم. 

نادعلی تاکید کرد: در هر صورت نتیجه حرف‌ها را مردم باید طی مدت کمی ببینند و انتظار داریم در حوزه خدمات شهری و سازمان زیباسازی هر یک پله برقی که درست می‌کنند را اعلام کنند تا مردم بدانند یک زیرساخت به زیرساخت‌ها اضافه شد و یک مشکل از مشکلات شهر کم شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.