| کد خبر: 242366 |

◄ برچسب های دوبعدی کرایه تاکسی کجا نصب شده است؟

تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه ها از روز نخست اردیبهشت ماه اجرایی شده است، اعلام کرد برچسب های دوبعدی کرایه ها در داخل تاکسی موجود است .

تین نیوز

وحید سرلک، معاون نظارت و امور مناطق سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران و نیز تضییع حق تاکسیران و مسافران، فرآیند توزیع و الصاق برچسب‌های تعبیه شده در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در کلیه تابلو‌های خطوط و پایانه‌های تاکسیرانی در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، وی با اشاره به اینکه فرآیند نصب برچسب‌های بارکد دار دو بعدی (۳ برچسب) در داخل تاکسی‌های خطی در حال انجام است و برچسب‌های جدید علاوه بر اعلام نرخ کرایه از قابلیت پوشش دادن دیگر خدمات هم برخوردار است گفت: مسافران می‌توانند با اسکن بارکد‌های برچسب تعبیه شده داخل خودرو، علاوه بر اطلاع از میزان کرایه و پرداخت آن، به خدمات دیگری نظیر مشاهده اطلاعات راننده تاکسی، امکان ثبت پیام تقدیر و تشکر، انتقاد و پیشنهاد و دیگر موضوعات در نظر گرفته شده به این منظور نیز دسترسی داشته باشند.

وحید سرلک در ادامه با تاکید بر این نکته که برچسب‌های جدید مقدمه تحقق نرخ شناور و پرداخت الکترونیکی را فراهم می‌آورد، از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده تاکسی‌های خطی فاقد این برچسب‌ها با سامانه ۱۸۸۸ تماس گرفته، واینگونه موارد را به سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کنند.

برچسب‌های دوبعدی جدید در ۳ محل در داخل خودرو (شیشه جلو روبروی صندلی شاگرد – شیشه‌های مثلثی کناری صندلی عقب خودرو) نصب می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.