| کد خبر: 188308 |

نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری تکاب ضروری است

فرماندار تکاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری این شهرستان ضروری است و باید شهرداری در این زمینه جدی تر اقدام کند.

تین نیوز

فرماندار تکاب گفت: نظارت مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری این شهرستان ضروری است و باید شهرداری در این زمینه جدی تر اقدام کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، علی مکرمی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک تکاب افزود: فعالیت تاکسی های شهری تکاب باید به گونه ای باشد که ساکنان تمام مناطق و خیابان ها و کمربندی های شهر بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند و در هیچ منطقه ای کمبود تاکسی شهری وجود نداشته باشد.

وی بیان کرد: شهرداری تکاب باید بر فعالیت تاکسی های شهری نظارت بیشتری اعمال کند و از کم کاری و تراکم تردد در خیابان های اصلی، نبود تاکسی در خیابان های فرعی و کمربندی و تداخل فعالیت تاکسی های شهری با ناوگان حمل و نقل روستایی جلوگیری کند.

فرماندار تکاب اظهار داشت: یک طرفه بودن برخی از خیابان های این شهر نباید دلیلی بر عدم فعالیت تاکسی ها در سایر خیابان ها باشد و تمام شهروندان باید به ناوگان تاکسی رانی دسترسی داشته باشند.

مکرمی ادامه داد: روان سازی ترافیک شهری نیازمند فرهنگ سازی و آموزش در سطح شهر است و باید شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت گشت های مشترک پلیس راه و راهداری در جاده ها باید افزایش یابد، گفت: ادارات عضو شورای ترافیک مصوبه های این شورا را به دقت اجرا کرده و در زمینه بهبود وضعیت ترافیک شهری جدی تر عمل کنند.

مکرمی افزود: تعامل و هماهنگی بین بخشی ادارات عضو شورای ترافیک برای تسهیل تردد و بهبود وضعیت حمل و نقل دورن شهری و جاده ای در تکاب ضروری است.

تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 45 هزار نفر از جمعیت آن در مناطق شهری سکونت دارند.

هم اینک 150 دستگاه تاکسی شهری در جابجایی مسافر در این شهر فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.