| کد خبر: 98570 |

عملیات اجرایی احداثتقاطع غیرهمسطح کمربندی تکاب آغاز شد

تین‌نیوز| عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح و طرح ساماندهی مسیر کمربندی، سه راهی قجور و خیابان تختی تکاب با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر آغاز شد.

 

فرماندار شهرستان تکاب در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه عمران شهری گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح و ساماندهی کمربندی اصلی شهر موجب توسعه عمران شهری و روانسازی ترافیک در خیابان های تکاب خواهد شد.

ایرج ثقفی افزود: با احداث این پروژه یکی از مهمترین طرح های نیمه تمام عمرانی تکاب به سرانجام خواهد رسید و آرزوی دیرینه مردم تکاب برای تکمیل کمربندی محقق خواهد شد.
وی بیان کرد: با احداث و تکمیل این تقاطع و ساماندهی کمربندی اصلی، تردد ماشین آلات سنگین نیز با سهولت صورت خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: اجرای این پروژه با اعتبار اولیه 18 میلیارد ریال آغاز شده و برای تکمیل آن نیز 50 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح کمربندی تکاب با یک پل به طول 320 متر با چهار دهانه احداث می شود.

فرماندار تکاب با اشاره به اینکه اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح موجب تحول در عمران شهری تکاب خواهد شد، ادامه داد: با توجه به توافق به عمل آمده با اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی مقرر شده تا عملیات تسطیح و زیرسازی کمربندی اصلی شهر تکاب توسط شهرداری انجام شده و سپس، این کمربندی با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان آسفالت ریزی شود.

ثقفی از مسئولان دستگاه های اجرایی خدمات رسان شهری تکاب از جمله ادارات آب، برق، گاز و مخابرات خواست در راستای تسریع در اجرا و تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح تکاب با شهرداری همکاری و تعامل کنند.

شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان غربی قرار گرفته است.

عملیات احداث کمربندی اصلی شهرتکاب به طول 7 کیلومتر از سال 1374 آغاز شده و با گذشت بیش از بیست سال هنوز بخش های عمده ای از آن نیمه تمام باقی مانده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.