| کد خبر: 184801 |

ممنوعیت تردد در محور تکاب - ایرانخواه تا اطلاع ثانوی

مسافران نوروزی در محور تکاب - ایرانخواه تردد نکنند.

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: مسافران و گردشگران نوروزی برای گرفتار نشدن در کولاک از تردد در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، حبیب اله شیوخی افزود: بارش برف بهاری و کولاک شدید محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را از شب گذشته فراگرفته و هم اینک تردد در این محور به سختی امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: مسافران نوروزی برای عزیمت به تکاب و شهرهای همجوار از جمله سقز و دیواندره در استان کردستان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و به طور حتم زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.

شیوخی بیان کرد: برای تردد در محور تکاب - ایرانخواه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی ضروری است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب مشغول برف روبی محور ایرانخواه با وجود کولاک شدید هستند، ادامه داد: توجه به هشدارهای راهداری و خودداری از تردد شبانه در جاده های برفی و کولاکی منتهی به تکاب موجب سلامت مسافران نوروزی در جاده ها می شود.

شیوخی اظهار داشت: همکاری شهروندان و مسافران نوروزی با راهداران، پلیس راهور و نیروهای امدادی تسریع در ارائه خدمات جاده ای به مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی تکاب را به دنبال دارد.

وی گفت: روز یکشنبه گذشته راهداران تکابی 120 مسافر نوروزی گرفتار در برف و کولاک محور تکاب - دو راهی ایرانخواه را پس از 2 ساعت برف روبی جاده نجات دادند.

به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از روز یکشنبه گذشته جاده های تکاب در جنوب آذربابجان غربی را فراگرفته و موجب اختلال در تردد مسافران نوروزی در جاده های منتهی به این شهرستان شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.