| کد خبر: 183054 |

انسداد جاده های منتهی به تکاب

کولاک شدید جاده های منتهی به تکاب را مسدود کرد.

تین نیوز

مدبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: محورهای تکاب - دو راهی ایرانخواه و تکاب - دندی به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود است و تردد در آنها جریان ندارد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، حبیب اله شیوخی افزود: به علت کولاک شدید تردد در این دو محور مواصلاتی از امشب تا اطلاع بعدی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه از تردد خودروها در این محورها جلوگیری می شود، اظهار داشت: مسافران و رانندگان از تردد غیر ضروری در محورهای تکاب - دندی در استان زنجان و تکاب - دو راهی ایرانخواه در جنوب آذربایجان غربی خودداری کرده و برای عزیمت به شهرهای همجوار از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شیوخی گفت: محور تکاب - دندی که یکی از مسیرهای دسترسی تکاب به استان زنجان به شمار می رود بنا بر اعلام پلیس راه و اداره مدیریت راه های این استان هم اکنون گرفتار کولاک شدید است و در محاصره برف قرار دارد.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب ادامه داد: محور تکاب - دو راهی ایرانخواه نیز دارای گردنه های برف گیر و سخت گذر است و هم اینک از دو سمت شهرهای تکاب در آذربایجان غربی و دیواندره در استان کردستان تردد خودروها متوقف شده است.

شیوخی بیان کرد: شهروندان و رانندگان خودروها برای جلوگیری از گرفتار شدن در گردنه های سخت گذر محور تکاب - دو راهی ایرانخواه تا اطلاع بعدی و بازگشایی جاده در این محور تردد نکنند.

وی اظهار داشت: سایر محورهای مواصلاتی تکاب از جمله محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار و محور تخت سلیمان با وجود کولاک شدید باز بوده اما تردد در آنها با رنجیر چرخ امکان پذیر است.

شیوخی افزود: رانندگان خودروها و وسایل نقلیه در صورت ضرورت برای تردد در محورهای تکاب - بیجار و گردنه مایین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ ضمن استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، سوخت کافی به همراه داشته و با سرعت پایین و مطمئنه حرکت کنند.

دبیر شورای هماهنگی مریریت بحران تکاب گفت: تلاش راهداران از عصر روز گذشته برای بازگشایی محورهای مسدود شده با وجود کولاک شدید ادامه دارد و امروز/جمعه / نیز برف روبی محورهای مواصلاتی تکاب تداوم می یابد.

به گزارش ایرنا، با ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان غربی، بارش پراکنده برف و کولاک شدید از صبح امروز تکاب را فراگرفت؛ تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای جاده های سخت گذر و برف گیر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.