| کد خبر: 182598 |

اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران:

◄ طرح ترافیک در پنجشنبه‌های اسفند اجرا می‌شود

شهروندانی که قصد دارند در روزهای پنج‌شنبه در ساعات مذکور با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوند یا با پلاک زوج قصد تردد در محدوده زوج یا فرد را دارند، لازم است با شارژ حساب شهروندی و رزرو روز، تردد خود را مجاز کنند تا مشمول پرداخت جریمه نشوند.

تین نیوز

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، طرح ترافیک در پنج‌شنبه‌های اسفند اجرا می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم تهران می‌رساند؛ بنا به تصمیم شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران و با توجه به افزایش ترافیک معابر مرکزی شهر در هفته‌های پایانی سال، در روزهای پنجشنبه اسفندماه ۱۳۹۷ طرح ترافیک و هم‌چنین طرح زوج یا فرد از ساعت 6/30 تا ساعت 13 برقرار است.

در این اطلاعیه آمده است: شهروندانی که قصد دارند در روزهای پنج‌شنبه در ساعات مذکور با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوند یا با پلاک زوج قصد تردد در محدوده زوج یا فرد را دارند، لازم است با شارژ حساب شهروندی و رزرو روز، تردد خود را مجاز کنند تا مشمول پرداخت جریمه نشوند.

براساس اطلاعیه مذکور: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ترتیبی داده تا در سامانه «تهران من» به نشانی اینترنتی my.tehran.ir امکان خرید طرح ترافیک برای روزهای پنج‌شنبه ایجاد شود و شهروندان صرفاً با وارد شدن به این سایت و افزایش اعتبار خود، می‌توانند به‌طور مجاز وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.