| کد خبر: 172363 |

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران:

◄ تمهیدات ترافیکی برای مهرماه/ شهرداری به دنبال محدودیت تردد کامیونت‌ها در ساعات اوج ترافیک

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از دنبال کردن سیاست‌های کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران برای ورود به فصل مدارس و سرما خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از دنبال کردن سیاست‌های کاهش آلودگی هوا و ترافیک شهر تهران برای ورود به فصل مدارس و سرما خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پورسیدآقایی به موضوع شناور کردن ساعات کار ادارات پرداخت و گفت: در خصوص تغییر ساعات کار ادارات موافقت شهرداری و استانداری تهران اخذ شده تا ساعت کار ادارات از ساعت 8 به ساعت 7 صبح در دو هفته نخست مهرماه‌ تغییر پیدا کند.

وی که در گفت‌وگو با این شبکه خبری سخن می‌گفت، به یادآوری این موضوع پرداخت که در این طرح کارمندان اجازه دارند تا ساعت هشت و سی دقیقه با تاخیر در محل کار خود حاضر شوند، افزود: کارمندانی که با تاخیر در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند باید پس از پایان ساعت اداری، جبران دیرکرد خود را بکنند.

پورسیدآقایی با بیان این مطلب که یکی از مباحثی که در ایجاد ترافیک بیشتر دخیل است موضوع حمل و تخلیه اقلام مورد نیاز سوپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها توسط کامیون و کامیونت‌ها است، تصریح کرد: در دو هفته نخست مهرماه این وسایل نقلیه حق حضور در شهر بین ساعات 6 تا 10 صبح را نخواهند داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که چرا اعمال محدودیت برای این دست از وسایل حمل‌ونقل دائمی نمی‌شود، خاطر نشان کرد: به دلیل نیاز به تغییرات زیاد در مکانیزم تولید وتوزیع نیاز به هماهنگی و مصوبات بیشتری است که شهرداری تهران با جدیت به دنبال آن است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.