| کد خبر: 137830 |

نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در کیش تا 13 درصد افزایش یافت

مدیرحمل و نقل عمومی کیش از افزایش 5 تا 13 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از امروز سه شنبه در جزیره خبر داد.

تین نیوز

 مدیرحمل و نقل عمومی کیش از افزایش 5 تا 13 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی از امروز سه شنبه در جزیره خبر داد.

 
علیرضا عادلی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت : در مدت دو سال گذشته و بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور افزایشی در این بخش نداشتیم و با جلسات کارشناسی انجام شده بحث افزایش نرخ کرایه به شورای ترافیک ارجاع داده شد که با تصویب این شورا ، نرح حمل و نقل عمومی از 5 تا 13 درصد افزایش و از امروز سه شنبه در جزیره کیش اجرایی می شود.

وی با تاکید بر استفاده از تاکسی متر در تمامی تاکسی ها تصریح کرد : بر اساس مصوبه شورای ترافیک از سه شنبه 20 تیر ماه تمامی وسائط نقلیه ای که تاکسی متر نداشته باشند توسط حمل و نقل و پلیس راهور شناسایی، جریمه و خودرو آن ها به مدت 72 ساعت متوقف و به پارکینگ منتقل می شود.

عادلی با بیان اینکه رانندگان حمل و نقل عمومی نیز باید از تاکسی متر استفاده کنند از مسافران خواست تا در صورت اطلاع از خرابی تاکسی متر و غیر فعال بودن آن از دادن کرایه خود داری کنند و مراتب را از طریق سامانه 141 به واحد رسیدگی به شکایات حمل و نقل جزیره کیش گزارش ککند.

وی به اضافه شدن خطوط سیر جدید تاکسی های خطی اشاره کرد و گفت : تاکسی های خطی از این پس از چهار مسیر خدمات ارائه خواهند کرد که خارج شدن تاکسی های زرد خطی از این چهار مسیر و ارائه خدمات دربستی توسط این نوع تاکسی ها ممنوع است و در صورت مشاهده و یا اعلام گزارش به سامانه 141 با تخلفات برخورد جدی خواهد شد.

عادلی تصریح کرد : عوامل کنترل مدیریت حمل و نقل عمومی کیش در راستای خدمات رسانی به شهروندان در ابتدا و انتهای مسیر نسبت به ثبت کد خودروها اقدام می کنند و تمامی خودروها باید روزانه 10 نوبت ورود و خروج خود را ثبت کنند.

وی گفت : نظر به استفاده عموم مردم از تلفن های هوشمند در حال طراحی نرم افزار درخواست تاکسی ویژه جزیره کیش هستیم که به زودی در اختیار مسافران وساکنان کیش قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.