| کد خبر: 137809 |

نوسازی 164 تاکسی فرسوده در قرچک

قرچک- رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک با اشاره به نوسازی 350 تاکسی در سال گذشته در این شهرستان گفت: نوسازی 164 تاکسی دیگر نیز از 20 تیرماه آغاز خواهد شد.

تین نیوز

رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک با اشاره به نوسازی 350 تاکسی در سال گذشته در این شهرستان گفت: نوسازی 164 تاکسی دیگر نیز از 20 تیرماه آغاز خواهد شد.

مسعود مرسل پور با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد زیادی از تاکسی های قرچک درخواست نوسازی خودرو را داشتند، گفت: برابر آخرین آمار در سال گذشته تعداد 350 دستگاه تاکسی نوسازی شده‌اند.

وی در مورد وضعیت سال گذشته، نوسازی تاکسی های فرسوده با بیان این که تاکسی های نوسازی شده سال گذشته مدل 85 بوده اند، گفت: صرف‌ نظر از این موضوع تعدادی از تاکسی‌های فرسوده وجود دارند که تقاضای نوسازی نداده اند و از وضعیت فعالیت آنها اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

رییس شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان قرچک با بیان این که رسانه ها و افرادی که بلندگو در اختیار دارند، به روش‌های مختلف مالکان این تاکسی‌های پیکان فرسوده را به نوسازی ترغیب کنند، گفت: نوسازی تاکسی ها می تواند رضایت مردم و نیز رانندگان را در پی داشته باشد.

وی در مورد نوسازی تاکسی در سال جاری گفت: با توجه به بررسی های انجام شده، نوسازی 164 تاکسی مدل 86 از فردا، سه شنبه، 20 تیرماه آغاز خواهد شد.

فرمانداری قرچک، اضافه کرد: موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی قرچک از نظر ما بسیار مهم و حیاتی است و به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست و به نهادهای مرتبط تاکید کردیم که در مورد خودروهای فرسوده پیگیر باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.