| کد خبر: 257798 |

بزرگترین مشتری هواپیماهای ایرباس در جهان؛

◄ شکسته شدن رکورد سفارش هواپیمای مسافری در تاریخ هوانوردی

رکورد تاریخی سفارش هواپیما در ایرشو پاریس شکسته شد. هواپیمایی ارزان قیمت هندی همزمان 500 فروند هواپیمای ایرباس A220 سفارش داد.

تین نیوز

رکورد تاریخی سفارش هواپیما در ایرشو پاریس شکسته شد. هواپیمایی ارزان قیمت هندی همزمان 500 فروند هواپیمای ایرباس A220 سفارش داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از "flyingmag.com"، قرارداد امضا شده شرکت هواپیمایی ایندی گو (IndiGo) مجموع سفارشات این ایرلاین ارزان قیمت را به 1330 فروند هواپیما رساند.

بنابر اعلام شرکت ایندی گو (بزرگترین ایرلاین کشور هند) رکورد سفارش هواپیمای مسافری (در یک قرارداد) در تاریخ صنعت هوانوردی با سفارش 500 فروند ایرباس A220  توسط این شرکت هواپیمایی ارزان قیمت در ایرشو پاریس شکسته شد. قرارداد سفارش خرید 500 فروند ایرباس A220 توسط Rahul Bhatia مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایندی گو و دیگر مدیران ارشد این ایرلاین در محل ایرشو پاریس به امضا رسید.

بیشتر ببینید؛

◄ وانت خریدن فوتبالیست های مشهور و بازاری ها با انگیزه سوء استفاده !

◄ همه انتصاب های مدیرعامل راه آهن در سه ماه گذشته+ اسامی مدیران

ایرلاین ارزان قیمت ایندی گو در این رابطه می افزاید: سفارش هزار فروند هواپیما توسط بزرگترین شرکت هواپیمایی هندوستان این کشور را قادر می سازد که تا یک دهه آینده رشد اقتصادی، انسجام اجتماعی و تحرک و پویایی در هند را رقم بزند. ایندی گو مفتخر است که نخستین ایرلاین هندی برای پروازهای کانکشن از/به این کشور بوده و با انجام این کار تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی در جهان مبدل خواهد شد. 

گسترش سفرهای مقرون به صرفه

شرکت هواپیمایی ایندی گو معتقد است که این مجموعه بیشترین رشد را در میان ایرلاین های ارزان قیمت در جهان دارد. این ایرلاین ارزان قیمت هندی در حال حاضر بیش از 300 فروند هواپیما در اختیار داشته و با بیش از 1800 پرواز روزانه در داخل هندوستان درصدد افزایش پروازها به مقاصد بین المللی است. مدیران ارشد ایندی گو همچنین این قرارداد برجسته با شرکت هواپیماسازی ایرباس را فصل جدیدی در روابط با این شرکت دانسته که امکان سفرهای هوایی ارزان قیمت را برای میلیون ها نفر در بازار رو به رشد هوانوردی هند فراهم می آورد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مدل هواپیماها A320 است که اشتباهاً A220 نام برده شده .

    • ناشناس 0 0

      ایرباس A220 جدیدترین محصول تولیدی شرکت ایرباس هستش
      اطلاعاتت به روز نیست