| کد خبر: 261142 |

◄ جولان ون های قاتل در جاده های عراق

در حالی که به اوج روزهای تردد زائران اربعین در جاده های عراق رسیده ایم هر لحظه باید نگران خبر واژگونی و سانحه برای ون هایی باشیم که عده ای هم وطنان ما را به کام مرگ فرستاده یا مصدوم می کنند.

تین نیوز

در حالی که به اوج روزهای تردد زائران اربعین در جاده های عراق رسیده ایم هر لحظه باید نگران خبر واژگونی و سانحه برای ون هایی باشیم که عده ای هم وطنان ما را به کام مرگ فرستاده یا مصدوم می کنند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس تازه ترین خبرها ون هایی که به تعبیری باید از آنها به عنوان ون های قاتل یاد کرد باز هم برای زائران اربعین سانحه آفرینی کرده اند.  این بار بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق  پانزده نفر از هموطنان ما دچار مصدومیت شده اند.

در روزهای گذشته نیز خبرهایی از واژگونی این ون ها و کشته و مصدوم شدن شماری از هم وطنان ما منتشر شده بود. مشخص نیست این ون ها از ایران وارد جاده های عراق شده اند یا از قبل در این کشور تردد داشته اند. اما روشن است که این خودروها از ایمنی لازم برخوردار نیستند و ارابه های مرگ در جاده های عراق جولان می دهند.

خبر پربازدید امروز را بخوانید:

◄ 4 تقلب رایج معاملات کامیون از زبان دختر کامیون فروش

 

چند روز قبل هم یک دستگاه ون حامل زائرین ایرانی در حدفاصل جسان الحولی کشور عراق پس از واژگونی، دچار حریق شده بود و 7 نفر از زائران ایرانی فوت شده بودند.

از مسئولانی که در حوزه حمل و نقل زائران اربعین مسئولیتی دارند انتظار می رود در این باره با مقامات عراقی مذاکره کنند و جلوی این گونه حوادثی را که در کانون آنها ون ها قرار دارند، به هر نحو ممکن گرفته شود.

این خبر به روز رسانی شده است.

در فاصله انتشار این خبر از روز گذشته تا امروز، متاسفانه ون های قاتل همچنان در حال قربانی گرفتن از زائران اربعین هستند. بر اساس اخباری که به تازه گی منتشر شده برخورد دو دستگاه ون در سامرا 19 نفر کشته و تعدادی مصدوم برجا گذاشته است. کشته شدگان از ملیت های ایرانی، عراقی و افغانستانی هستند اما بیشتر کشته ها را هم وطنان ایرانی ما تشکیل می دهند. 

انتهای پیام

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیر 0 0

    آخه چرا به کام مرگ میرن؟ بنده خاها برای زیارت رفتند