| کد خبر: 261080 |

اتصال هوایی فرودگاه شاهرود به نجف با پروازهای «هما»

اولین گروه زائران حسینی شهرستان شاهرود با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) و ۴ پرواز شامل ۲پرواز رفت و ۲ پرواز بازگشت در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور به نجف اشرف منتقل می شوند.

تین نیوز

اولین گروه زائران حسینی شهرستان شاهرود با پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) و ۴ پرواز شامل  ۲پرواز رفت و ۲ پرواز بازگشت در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور به نجف اشرف منتقل می شوند.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، با هدف دسترسی راحت هموطنان این خطه برای زیارت عتبات عالیات، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۴ پرواز شامل ۲ پرواز رفت و ۲ پرواز بازگشت برنامه ریزی کرده است.اولین پرواز این فرودگاه  با شماره ۵۳۵۱ در  روز ۱۱ شهریور ماه سال جاری فرودگاه شاهرود را به مقصد نجف اشرف ترک می کند.

دومین پرواز نیز در روز ۱۲ شهریور با پرواز شماره ۵۳۵۱  انجام می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما" بازگشت  این پروازها از نجف اشرف به فرودگاه شاهرود در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریور با شماره پرواز ۵۳۵۰  خواهد بود.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران " هما " علاوه بر انتقال زائران از فرودگاه امام (ره) تاکنون از فرودگاه های اصفهان، سمنان و شیراز پروازهایی را به فرودگاه نجف اشرف انجام داده و شاهرود دومین ایستگاه پروازی" هما " در عملیات اربعین ۱۴۰۲ در استان سمنان است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.