| کد خبر: 209339 |

افزایش تردد در آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین/ محور کندوان مسدود شد

مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور کندوان حدفاصل بیلقان تا شهرستانک در استان البرز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و محور جایگزین منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال است.

تین نیوز

 مقام مسؤول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: محور کندوان حدفاصل بیلقان تا شهرستانک در استان البرز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و محور جایگزین منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال است.

به گزارش تین نیوز به نقل ازفارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به حالت روان و عادی جریان دارد، اما مردم از انجام سفر خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی به هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه مربوط به آن شهر مجاز است.

 انسداد محور کندوان و برف و باران در جاده‌های سه استان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران ـ‌ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

وی افزود: محور کندوان در مسیر رفت و برگشت مسدود است.

محرابی‌نیا همچنین از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر محور سه‌‌قلعه ـ چاه طالب در خراسان‌جنوبی به علت طغیان رودخانه و سیلاب مسدود است.

وی بیان کرد: دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در برخی جاده‌های خراسان‌رضوی و بارش باران در برخی جاده‌ه‌ای خراسان‌جنوبی و گلستان نشان می‌دهد.

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق 2300 دستگاه ترددشمار

وی بیان کرد: رصد تردد خودرو و ترافیک در جاده‌ها از طریق بیش از 700 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2302 دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این دستگاه‌ها تردد در جاده‌های کشور در شبانه‌روز گذشته نسبت به روز قبل 8.5 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 18.9 درصد و بیشترین ترافیک بین ساعات 17 تا 18 ثبت شد.

* آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین پر ترافیک‌ترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین و تهران ـ کرج پر ترددترین جاده کشور بود.

* انسداد 17 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب

وی اظهار داشت: در حال حاضر محورهایی نظیر بجنورد ـ آشخانه، پرولایت ـ قوچان، قزوین ـ همدان، رودبار ـ قلعه‌گنج، رودبار ـ‌ کهنوج، خلخال ـ اسالم، خرم‌آباد ـ پلدختر، پونل ـ خلخال،‌منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال و جاده گنج‌نامه ـ‌ تویسرکان به علت نبود ایمنی و سیلاب مسدود است.

وی توضیح داد:‌محور کندوان حدفاصل بیلقان تا شهرستانک از 25 فروردین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و محور جایگزین آزادراه تهران ـ‌ شمال است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: آزادراه تهران ـ‌ شمال و بالعکس هر روز از ساعت 19 تا 7 روز بعد به دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه‌های هوشمند تا 15 خرداد مسدود است و محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز، معرفی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.