| کد خبر: 140836 |

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی تهران انجام شد:

هم‌اندیشی برای تسریع در اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان قدس

نشست فرماندار قدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برای بررسی آخرین وضعیت شش پروژه راه و پیگیری برای تسریع این طرح‌ها شهرسازی شهرستان قدس برگزار شد.

تین نیوز

نشست فرماندار قدس و مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران برای بررسی آخرین وضعیت شش پروژه راه و پیگیری برای تسریع این طرح‌ها شهرسازی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران آخرین وضعیت شش پروژه اجرایی در شهرستان قدس شامل مجتمع خدمات حمایتی بهزیستی، مجتمع فرهنگی، تقاطع غیرهمسطح، تعریض محور چیتگر، احداث محور هفت جوی و بیمارستان ١٦٠ تختخوابی از محورهای این نشست بود.

بیمارستان ١٦٠ تختخوابی قدس در حال حاضر ٥٠ درصد در فاز اول ( مرحله اسکلت) پیشرفت فیزیکی دارد و تعریض محور چیتگر در یک و نیم کیلومتر باقی‌مانده  در ٢٠٠ متر دچار معارض است که مقرر شد فرمانداری قدس این موضوع را حل و فصل کند. مجتمع خدمات بهزیستی در صورت وجود اعتبار و پیگیری فرماندار شهرستان تا هفته دولت به مرحله افتتاح خواهد رسید و مجتمع فرهنگی قدس حداقل به ٥٠ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد تا طی سه ماه آینده به اتمام برسد.

بررسی طرح پیشنهادی شهرک صنعتی نصیرشهر

خبر دیگر اینکه درجلسه‌ای حضور جمعی از مدیران استانداری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران طرح پیشنهادی احداث شهرک صنعتی نصیرشهر مورد بررسی قرار گرفت.  

طرح صنعتی‌شدن شهرک نصیرشهر در سال ٦٩ تصویب و از سال ٨١ واگذاری آن شروع شد که در حال حاضر با ٤٨٧ واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است. این شهرک بالغ بر ١٠ نفر هزار نفر کارگر و مهندس فعال دارد و در راستای تقویت کسب و کارهای کوچک صنعتی مطابق با سیاست‌های توسعه‌ای تعریف شده از سطح خوبی از فعالیت برخوردار است.

معاون عمرانی استاندار تهران در جلسه بر ضرورت عدم توسعه شهرک‌های صنعتی تا جای ممکن و جلوگیری ازبه وجود آمدن شهرک‌های حاشیه‌ای غیر مجاز تاکید کرد و گفت: ساماندهی و طرح توسعه شهرک‌های صنعتی کشور می‌بایست علاوه بر تولید اشتغال، هم‌راستا با آرامش و آسایش مردم نیز باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.