| کد خبر: 45480 |

مدیرعامل شرکت توکاریل در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ در طول سال برگزاری تنها یک نمایشگاه تخصصی کفایت می‌کند

تین نیوز | مدیرعامل شرکت توکاریل گفت: با برگزاری متعدد نمایشگاه‌ها از کیفیت اجرایی آنها کاسته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، بهرام پرورش، مدیرعامل شرکت توکاریل در گفتگو با تین نیوز در خصوص ادغام نمایشگاه های مختلف در حوزه ریلی گفت: به نظر می رسد در طول سال برگزاری تنها یک نمایشگاه تخصصی کفایت می کند.

وی تصریح کرد: در خصوص برگزاری نمایشگاه ها باید هزینه هایی که بخش خصوصی متحمل می شود را مورد توجه قرار داد. هزینه های برگزاری در سطح ملی و هزینه های شرکت در این نمایشگاه ها برای بخش خصوصی با ادغام نمایشگاه ها و برگزاری آن به صورت یک نمایشگاه تخصصی کاهش می یابد. همچنین برگزاری متعدد نمایشگاه ها از کیفیت کار نیز خواهد کاست.

مدیرعامل شرکت توکاریل با اشاره به اینکه در کوتاه مدت نمی توان انتظار تحول چشمگیری را در صنعت حمل و نقل داشت عنوان کرد: شکوفایی صنعت ریلی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است که دولت جدید قصد انجام تحول در این بخش را دارد لکن در کوتاه مدت نمی توان انتظار تحول چشمگیری را داشت.

وی ادامه داد: البته می توان امیدوار بود حمل و نقل ریلی در سایه توسعه صنعتی کشور به خصوص در بخش های معادن و فولاد به رشد خود ادامه دهد که این امر نیز بستگی به متغیرهای کلان اقتصادی کشور دارد.

شایان ذکر است شرکت توکاریل در سال جاری با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی  به ارایه دستاوردهای خود در زمینه حمل و نقل ریلی مانند تامین واگن های باری و لکوموتیو پرداخت.

 گفتنی است این شرکت که فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل ریلی از اواخر سال 1383 آغاز کرده با توجه به گستردگی فعالیت خود در حوزه های مختلف اعم از ساخت و تامین واگن های باری، تامین لکوموتیوهای خط اصلی و مانوری و تاسیس کارخانه بازسازی چرخ و محور،در حال تبدیل شدن به یک هلدینگ (شرکت مادر) در صنعت حمل و نقل ریلی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.