بازدید سایت : ۳۰۲۸۱

◄ نشست مدیران شرکت های ریلی با مدیرعامل راه آهن چه حاصلی داشت؟!

شرکت های ریلی با انتظار حل مشکلات خود در نشست هایی که با مدیرعامل راه آهن برگزار می شود، حضور می یابند اما وقتی نشست به پایان می رسد اغلب آنها پاسخی برای این پرسش که این نشست چه نتیجه ای برای آنها داشته، ندارند!

نشست مدیران شرکت های ریلی با مدیرعامل راه آهن چه حاصلی داشت؟!
تین نیوز

شرکت های ریلی با انتظار حل مشکلات خود در نشست هایی که با مدیرعامل راه آهن برگزار می شود، حضور می یابند اما وقتی نشست به پایان می رسد اغلب آنها پاسخی برای این پرسش که این نشست چه نتیجه ای برای آنها داشته، ندارند!

روز نخست از یازدهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی ، میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در غرفه این شرکت میزبان مدیران شرکت های ریلی بود. نشست هایی از این دست از سوی مدیران راه آهن به عنوان هم اندیشی و تعامل با بخش خصوصی مطرح می شود اما سوال اینجا که این نشست ها چه دستاوردی برای شرکت ها دارد و چه مشکلی از آنها در این جلسات حل می شود؟

مشخصا نشستی که روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 در روز اول نمایشگاه حمل و نقل ریلی با حضور مدیرعامل راه آهن و سایر مدیران ارشد این شرکت در غرفه راه آهن برگزار شد و تعداد قابل توجهی از مدیران شرکت های ریلی نیز در آن حضور داشتند، به عنوان نمونه ای از این جلسات قابل مثال زدن است.

نشستی که بدون حضور رسانه ها برگزار شد اما بعد از برگزاری جلسه برخی مدیران شرکت ها در مورد محتوا و حواشی آن سخنانی را بازگو و انتقاداتی را نسبت به این نشست مطرح کرده اند.

آنچه به طور کلی می توان از این نشست، بدون اطلاع از جزئیات آن و با اتکا به سخنانی که بعضی از مدیران شرکت ها مطرح کرده اند، برداشت کرد این است که جلسه مذکور با وجود صراحتی که مدیران شرکت ها در بیان مشکلات خود در آن از خود نشان داده اند، نتیجه و خروجی قابل توجهی نداشته و امیدواری خاصی به حل مشکلات شرکت ها ایجاد نکرده است.

همچنین به نظر می رسد در این نشست به انتقادات شرکت ها نسبت به برخی رویه های مناقشه برانگیز و – به زعم منتقدان – غیرقانونی مدیریت راه آهن نیز پاسخ درخوری داده نشده است.

نکته قابل ذکر دیگر این که در این جلسه از نمایندگان تشکل های بخش خصوصی حوزه ریلی یعنی انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و انجمن صنایع ریلی هم دعوت نشده بود.

تین نیوز در روزهای آینده ضمن گفتگو با مدیران شرکت های ریلی حاضر در این جلسه از محتوای این جلسه گزارش هایی را با هدف تنویر فضای حاکم بر صنعت ریلی و نحوه تعامل مدیریت راه آهن با شرکت های ریلی منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعلی

    آقایان مدیر عامل شرکت های بخش خصوصی !!! شما وقتی بر اساس تجربیات قبلی می دانید که آقای مهندس میعاد صالحی حتی در جلسات 5 ساعته هم 4 ساعت و 50 دقیقه خودش حرف می زند و 10 دقیقه دیگر می ماند برای 30 مهمان باقیمانده، دیگر چه انتظاری دارید که در یک جلسه دیگر ایشان رفتار دیگری از خودش نشان بدهد ؟
    ایشان شما را دعوت کرده بوده که خودش حرفش را طبق معمول بزند و حقی هم برای شما قائل نشود کما اینکه اتفاقا چند نفر از شما خواستند حرف بزنند اما مامورین آقای صالحی عین ساواکی ها جلوی ایشان را می گرفتند.
    آقای صالحی فقط نیاز داشت عکس با شما بگیرد و به مقامات بالاتر نشان بدهد و بگوید ببینید من چه جلسه صمیمانه ای با این همه مدیران بخش خصوصی برگزار کردم!!!
    نوش جانتان مدیران بی خاصیت بخش خصوصی! نوش جانتان. حقتان است بدتر از این سرتان بیاید.