| کد خبر: 262828 |

از سوی انجمن صنفی شرکت های ریلی صورت گرفت:

◄ برگزاری دوره مدیریت تجربه مشتری؛ با تمرکز بر صنعت ریلی

اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان "مدیریت تجربه مشتری" در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار شد.

تین نیوز

اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان "مدیریت تجربه مشتری" در انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، برگزاری این دوره آموزشی بر اساس تفاهم نامه امضا شده میان انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و کانون دانش آموختگان و اساتید دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران صورت گرفت.

اولین جلسه دوره مشترک تحت عنوان "مدیریت تجربه مشتری" با تدریس  مجید برقی درروز شنبه پانزدهم مهر ماه 1402 در انجمن برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی انجمن ریلی

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.