| کد خبر: 256819 |

◄ دومین جلسه ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی برگزار شد

دومین نشست اعضای ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی و خدمات و تجهیزات وابسته امروز – چهارشنبه 10 خردادماه 1402 – برگزار و مهندس پوربابایی به عنوان رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه انتخاب شد.

تین نیوز

دومین نشست اعضای ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی و خدمات و تجهیزات وابسته امروز – چهارشنبه 10 خردادماه 1402 – برگزار شد.

به گزارش تین نیوز، در این جلسه مهندس رحمت الله پوربابایی، دبیر انجمن صنایع ریلی، به عنوان رئیس ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی انتخاب شد.

این جلسه با حضور نمایندگان تشکل های صنفی مرتبط، مجری نمایشگاه- شرکت میلاد نور- و رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل – تین نیوز – برگزار شد. در این نشست دعوت و مشارکت گسترده اعضای حقوقی موثر و مرتبط با صنعت ریلی همچون تشکل های معدنی، تشکل های فولادی و سایر تشکل های مطرح و وابسته این بخش در نمایشگاه دهم ریلی مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین در این نشست بر ضرورت حضور و مشارکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان متولی بخش حاکمیتی حوزه ریلی کشور در نمایشگاه تاکید شد.

لازم به ذکر است بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با مرکز نمایشگاه های بین المللی، دهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته که با نام بین المللی ریل اکسپو ( Railexpo ) شناخته می شود، از تاریخ اول تا چهارم مرداد ماه، مصادف با 23 تا 25 جولای 2023 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

براساس مقررات و ضوابط برگزاری نمایشگاه های بین المللی کشور، مجوز برگزاری این نمایشگاه طی شماره 1402/320/228 در تاریخ 27 فروردین ماه سال جاری از سوی سازمان توسعه تجارت ایران صادر شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.