| کد خبر: 243050 |

◄ ششمین همایش روز ایمنی در حمل و نقل ریلی برگزار شد

ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی در تاریخ 25 اردیبهشت 141، در سالن شهید بهرامیان دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

تین نیوز

ششمین بزرگداشت روز ایمنی در حمل و نقل ریلی در تاریخ 25 اردیبهشت 1401، در سالن شهید بهرامیان دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد.

به گزارش تین نیوز، این همایش با محوریت بازخوانی سانحه خیام نیشابور و سانحه متروی چیتگر، با هدف پیشگیری از چنین حوادثی و با مشارکت شرکت بهره برداری متروی تهران، همزمان در سه سالن برگزار شد.

آغاز این همایش از ساعت 8 صبح روز 25 اردیبهشت و در سالن شهید بهرامیان و بخش دوم آن در مرکز همایش های امام خمینی (ره) (سالن A و B)  بود. 

در ابتدا مرتضی باقری دبیر همایش به مهمانان خوش آمد گفت و اهداف برگزاری همایش را بیان کرد. سپس داوود یونسیان معاون پژوهش و فناوری ضمن خوش آمد گویی به مهمانان و سپاسگزاری از برگزارکنندگان، ابراز امیدواری کرد که این همایش یک روزه دستاورد حداکثری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

درخواست نامگذاری سال 1401 تا 1410 به نام «دهه ایمنی حمل و نقل»

پس از آن نصرالله رجایی (مدیر ارشد خط 5 متروی تهران) به بازخوانی آموخته ها از حادثه برخورد قطار در خط 5 مترو در دی ماه 1400 پرداخت.

سپس سخنرانان این مراسم، علی نصیری رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، ابراهیم محمدی معاون سابق حمل و نقل و جبار علی ذاکری عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی راه آهن به ترتیب در خصوص مدیریت بحران در سوانح حمل و نقل ریلی، مرور سوانح حمل و نقلی و حادثه قطار نیشابور سخنرانی کردند.

همزمان در دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت، نمایشگاه تجهیزات ایمنی در حمل و نقلی ریلی برپا بود.

در این همایش تعدادی از لکوموتیورانان، تعدادی از اهالی هلال احمر، جمعی از کارشناسان اورژانس و تعدادی از  کارشناسان ایمنی و آتش نشانی حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.