| کد خبر: 218411 |

حاجی دلیگانی:

◄ بودجه عمرانی شاهین شهر باید بر اساس شاخص رشد جمعیت افزایش یابد

اصفهان |نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان از جمله شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب با رشد ۳۰ هزار دانش آموز روبرو است که این امر نیاز روز افزون به تامین مدرسه را به ما یادآور می شود.

تین نیوز

اصفهان |نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان از جمله شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب با رشد ۳۰ هزار دانش آموز روبرو است که این امر نیاز روز افزون به تامین مدرسه را به ما یادآور می شود.

به گزارش تین نیوز، با حضور استاندار اصفهان، نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار، رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان و مدیران ارشد شهرستان،  زنگ سال تحصیلی 1399-۱۴۰۰ استان اصفهان به غیر از شهرستان های نجف آباد اصفهان فلاورجان و خمینی شهر به صورت نمادین در شاهین شهر به صدا درآمد.

حاجی‌دلیگانی ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز برای همراهی با آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: بنیاد برکت کارهای خوبی در زمینه آموزش در شهرستان انجام داده است ولی از استاندار تقاضا داریم با توجه به شاخص رشد جمعیت در شهرستان بودجه عمرانی این شهرستان را افزایش دهد.

حاجی‌دلیگانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵ هزار دانش آموز شهید دوران دفاع مقدس گفت: جا دارد از دو شهید مدافع حرم و مدافع سلامت شهرستان که برای خدمت به مردم و دانش آموزان جان خود را فدا کردند یاد کنیم و یاد و خاطره آن را گرامی بداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: نگاه مجلس به آموزش و پرورش نگاه سرمایه‌گذاری است و تلاش نموده که هم فرهنگ و هم آموزش را در تصمیمات جدا از هم نگاه نکند.

حاجی دلیگانی گفت: اعتبارات امسال شهرستان شاهین‌شهر و میمه ۱۹ میلیارد تومان است که این رقم ناچیزی برای شهرستانی با پتانسیل های فراوان و رتبه‌های بالا در شاخص‌های صنعت، مهاجرپذیری، باسوادی و رشد جمعیت است.

به گزارش خبرنگار ما در شاهین شهر این مراسم بدون حاشیه نیز نبود، بی اعتنایی استاندار اصفهان به سئوالات خبرنگاران را می توان اهانتی آشکار به افکار عمومی شاهین شهر دانست که هیچ وقت از ذهن و افکار عمومی شهرستان پاک نمی شود چرا که انتظار از عالی ترین مقام اجرایی استان بیش از این بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.