| کد خبر: 202584 |

احداث تراموا برای اصفهان ضروری است

استاندار اصفهان گفت: تراموا نیز یک مد حمل و نقلی ارزان قیمت از مترو و کاربردی برای شهر اصفهان است بنابراین باید طراحی خطوط و زمینه سازی برای حرکت تراموا در نقاط مختلف شهر فراهم گردد.

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: تراموا نیز یک مد حمل و نقلی ارزان قیمت از مترو و کاربردی برای شهر اصفهان است بنابراین باید طراحی خطوط و زمینه سازی برای حرکت تراموا در نقاط مختلف شهر فراهم گردد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در جلسه شورای سازمان قطار شهری با تاکید بر روند تسریع ساخت ایستگاه های مترو در اصفهان اظهار داشت: ساخت ایستگاه های قطار شهری به بخش خصوصی واگذار شود و مدیریت شهری اصفهان نیز نظارت دقیق و مستمری بر مسائل مالی پیمانکاران این پروژه داشته باشد.

وی ادامه داد: در آزادسازی ها رعایت حال مردم بشود و سعی گردد قبل از آغاز خط سوم مترو عملیات اجرایی خط دوم آن به پایان برسد تا روند عبور و مرور برای مردم تسهیل شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: تراموا نیز یک مد حمل و نقلی ارزان قیمت از مترو و کاربردی برای شهر اصفهان است بنابراین باید طراحی خطوط و زمینه سازی برای حرکت تراموا در نقاط مختلف شهر فراهم گردد.

وی اضافه کرد: پروژه مترو در مسیر اصفهان به شاهین شهر و اصفهان به خمینی شهر و نجف آباد نیز باید با قدرت بیشتری پیگیری شود و شهرداری اصفهان و شهرستان ها ، دست در دست یکدیگر این پروژه را اجرایی نمایند.

رضایی خاطرنشان کرد: برخی از صنایع بزرگ استان اصفهان سهم عمده ای در آلودگی هوا دارندکه از آنها خواسته ایم در پروژه مترو اصفهان و دیگر شهرستان های استان مشارکت داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسه عملکرد سازمان قطار شهری در قالب گزارش هایی از بهره برداری و نگهداری ایستگاه های خط یک متروی اصفهان و روند اجرایی خط دوم آن و استراتژی های کلان برای تأمین مالی این پروژه ارائه شد و همچنین رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، شهردار اصفهان و مدیرعامل قطار شهری گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته به جلسه ارائه نمودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.