| کد خبر: 154691 |

طی بازدیدی مطرح شد:

تأکید استاندار اصفهان در رفع مشکلات مالی پروژه‌های راهسازی شهرستان خوانسار

استاندار اصفهان ضمن بازدید از شهرستان خوانسار خواستار رفع هرچه سریعتر کستول و مشکلات مالی پروژه های راهسازی این شهرستان شد.

تین نیوز

طی بازدیدی که با حضور مهرعلیزاده استاندار اصفهان ، طرفه معاون عمرانی استاندار و غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از شهرستان خوانسار شد، استاندارخواستار رفع مسائل و مشکلات مالی پروژه های راهسازی این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در این بازدید یک روزه استاندار و هیات همراه از پروژه های ساخت تونل خوانسار و  بزرگراه دامنه - خوانسار  بازدید و بر ادامه اجرای عملیات تاکید کردند .

استانداراصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان بر پیگیری برای رفع موانع به وجود آمده در ادامه اجرای تونل خوانسار تاکید کردو در ادامه گفت : با توجه به اعتبارات کم ، توقع است برای جلوگیری از تضییع بیت المال اعتبارات لازم برای ادامه اجرای پروژه تونل خوانسار تامین گردد.

وی در ادامه افزود :  بخش اعظم مسیر دامنه - خوانسار – گلپایگان – خمین که به صورت بزرگراهی تعریف شده آماده گردیده و ۱۵ کیلومتر از این مسیر از خوانسار تا گلپایگان باقی مانده که امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

گفتنی است : تونل خوانسار به طول ۱۲۰۰ متر و عرض ۱۲ متر خوانسار را به بویین میان دشت وصل می کند که عملا دو استان اصفهان و خوزستان از این طریق به هم وصل می شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.