| کد خبر: 216742 |

استاندار قزوین:

◄ تولیدکنندگان در شرایط اقتصاد کنونی در میدان جهاد وتولید خدمت می کنند

قزوین| استاندار قزوین گفت: برنامه‌های بازدید از واحدهای صنعتی با هدف رفع مشکلات صورت می‌گیرد و تقدیر از تولیدکنندگان که در این شرایط در میدان جهاد و تولید خدمت می‌کنند هدف دیگر این بازدیدها است.

تین نیوز

قزوین| استاندار قزوین گفت: برنامه‌های بازدید از واحدهای صنعتی با هدف رفع مشکلات صورت می‌گیرد و تقدیر از تولیدکنندگان که در این شرایط در میدان جهاد و تولید خدمت می‌کنند هدف دیگر این بازدیدها است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، هدایت الله جمالی پور در بازدید از یک واحد تولیدی مرغ تخمگذار در شهرستان تاکستان، افزود: تولیدکنندگان و کارآفرینان، رزمندگان جبهه جنگ اقتصادی هستند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنها در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

وی افزود: در این بازدیدها سعی می‌کنیم دیدگاه و نقطه نظرات تولیدکنندگان را شنیده و برای حل آنها در محل کارخانه تلاش کنیم و اگر نشد مشکلات آنها را به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع دهیم.

جمالی پور گفت: در این شرایط اقتصادی باید از واحدهای تولیدی که جهادگران عرصه جنگ اقتصاد هستند حمایت کنیم تا تولید آنها حفظ شده و روی پای خود بایستند.

مدیرعامل مجموعه زنجیره هستی نیز در این بازدید گفت:به دلیل سود و بهره بالا، تسهیلات بانکی برای تولید کننده فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند در زنجیره تولید یک شرکت موثر واقع شود.

منصور بازدار افزود: با حمایت‌های دولت تاکنون هیچ نهاده دامی را برای شرکت به صورت آزاد نخریده ایم ولی کمبودهای در این زمینه داشته ایم و امیدواریم در ادامه شاهد رفع آنها باشیم.

این واحد تولیدی مرغ تخمگذار در روستای قمیک از توابع شهرستان تاکستان قرار داشته و ظرفیت ۱۲۰ هزار تن تولید را دارد که ماهانه ۱۴۴ تن مرغ تولید می کند.

برای راه اندازی این واحد تولیدی افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

با احداث و راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای ۱۲ نفر در منطقه فراهم شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.