| کد خبر: 216251 |

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین

◄ حضور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در سامانه ارتباط مردم و دولت

قزوین| مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در راستای اجرای برنامه های پیشگیری اجتماعی،تعامل و پاسخگویی مستقیم و شفاف به مردم در سامانه 111سامد استانداری حضور یافت

تین نیوز

قزوین| مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین در راستای اجرای برنامه های پیشگیری اجتماعی،تعامل و پاسخگویی مستقیم و شفاف به مردم در سامانه 111سامد استانداری حضور یافت.

به گزارش خبرنگار تین نیوز ، هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با حضور در سامانه 111 سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) از طریق ارتباط تلفنی مستقیم به درخواست‌های مردم پاسخ داد و در ادامه با سمیعی مدیر کل محترم حراست استانداری دیدارو گفتگو کردند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ضمن استقبال از فرصت ایجاد شده اظهار کرد خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای پاسخگویی به مردم شریف استان امکان ارتباط مستقیم جهت پیشگیری از وقوع جرم،راهنمایی لازم و اطلاع رسانی از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) فراهم شده است.

 وی افزود: درراستای خدمتگزاری صادقانه به شهروندان در یک سال اخیر از طریق ملاقات عمومی بنده،به صورت حضوری با مردم ارتباط برقرار شده است.

محمدی  خاطرنشان کرد: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا متاسفانه در چند ماه گذشته به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ سلامت شهروندان ملاقات های عمومی ها  حدالمقدورکمتر شده و بیشتر به درخواست‌های مردم از طریق سامانه مجازی و نیز ارتباطات مستقیم تلفنی پاسخ داده شده است.

ایشان تصریح کرد: خوشبختانه امروز نیز بنده با حضور در سامانه سامد استانداری و از طریق شماره سامانه پاسخگویی 111 سامد بطور مستقیم درخواست شهروندان شریف استان را دریافت و در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع موانع و مشکلات به حق و قانونی این افراد اقدامات لازم در دستور کار قرار خواهد گرفت

وی در پایان گفت: به دلیل اهمیت رفع موانع و مشکلات مردم با برنامه ریزی انجام شده این جانب و همکارانم بطور مستمر سامانه مجازی سازمان را رصد کرده و با ارتباط مستقیم تلفنی پاسخگوی مردم خواهیم بود

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.