| کد خبر: 184372 |

پیشنهاد یک راننده:

◄ تاکسی‌های پلاک ع تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند

پیشنهاد می‌شود تاکسی‌های سواری کرایه پلاک ع هم تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند تا از مزایای هرچند ناچیز این سازمان بهره‌مند شوند.

تین نیوز

در حالی‌که بر اساس قانون، هم اکنون تاکسی‌ها به دو دسته پلاک «ت» برای حمل‌ونقل درون‌شهری و پلاک «ع» برای حمل‌ونقل برون‌شهری تقسیم‌بندی شده‌اند، یک راننده تاکسی سواری کرایه معتقد است: این دسته‌بندی و جداسازی درست نیست و در هیچ جای دنیا چنین تقسیم‌بندی وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده تاکسی سواری کرایه برون‌شهری با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی، تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تاکسی‌های سواری کرایه پلاک ع هم تحت پوشش سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند تا از مزایای هرچند ناچیز  این سازمان بهره‌مند شوند.

او گفت: با این کار دست یکسری افراد شخصی هم که از این فرصت سواستفاده کرده و در حق رانندگان  اجحاف می‌کنند و راننده را به عنوان پله ترقی خودشان می‌دانند از این کار کوتاه می‌شود.

این راننده خاطرنشان کرد: هم‌چنین معتقدم وجود شرکت‌های مسافربری، آژانس‌ها و... در داخل شهرها هم نیز یک موضوع من درآوردی و اشتباه است و آن‌ها هم باید تحت نظر سازمان تاکسیرانی قرار بگیرند و از خودروهای عمومی پلاک ت یا ع در این آژانس‌ها استفاده شود و نه از خودروهای پلاک شخصی.

وی افزود: در حال حاضر مشاهده می‌شود تاکسی‌های بیسیم با پرداخت فقط ده درصد حق بیمه شخص ثالث، خیلی راحت‌تر از تاکسی‌های خطی، تعهدهای بیمه‌ای  تاکسی‌های پلاک ع  را شامل خودشان می‌کنند و خیلی راحت مسافر را از شهری به شهر دیگر می‌برند و مسافران هم با رغبت بیشتری از این خودروها استفاده می‌کنند.

این راننده تاکسی سواری کرایه تاکید کرد: تمام این مشکلات دقیقاً به‌خاطر نداشتن یک متولی سازمان یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • س 1 0

    والا سالهاست ما داریم همینو میگیم. شدیم شتر گاو پلنگ. فقط هم قوانین دست و پاگیر و هزینه های عجیب و غریب شامل ما میشه. بجز بیمه ثالث که توی گزارش اومده بود ما نسبت به ت پلاک 40درصد بیشتر پرداخت میکنیم بخاطر پلاک ع هزینه بیمه بدنه رو اکثر شرکتها بدون تخفیف برای ع در نظر میگیرن در حالیکه برای پلاک ت یا شخصی تا 70 درصد تخفیف قایل میشوند.
    بخصوص برای تاکسیهای فرودگاه شده داستانی عجیب. پول بیمه ثالث و بدنه رو چند برابر بده کمسیون بالا بده برای شهرستان. توی راه 100تا پلیس راه جلوت رو بگیرن و هزارتا مدرک رو سالیانه پول بده تمدید کن از اونور توی همین فرودگاه ت پلاک کرایه بالاتر میگیره کمسیون کمتر میده بیمه ارزونر داره یه برگه 1 ساله خروج و تردد به کل مشور هم تو جیبشونه و بدون توقف هرجای ایران میروند ولی ع پلاک زن و بچه خودتم سوار کنی به صد نفر باید جواب پس بدی و پول صورت وضعیت که مبادا بیمه ها در صورت اتفاق شونه خالی نکنند