| کد خبر: 180663 |

◄ اطلاعیه سازمان تاکسیرانی در خصوص فعالیت مجموعه‌های متفرقه مالی و رفاهی برای تاکسیرانان

اطلاعیه سازمان تاکسیرانی در خصوص فعالیت مجموعه‌های متفرقه مالی و رفاهی برای تاکسیرانان منتشر شد.

تین نیوز

سازمان تاکسیرانی با توجه به گزارشات واصله از توسعه فعالیت برخی مجموعه‌های متفرقه مالی و رفاهی برای تاکسیرانان اعلام کرد که این مجموعه‌ها هیچ‌گونه ارتباطی با این سازمان نداشته و هرگونه ادعای کسب مجوز فاقد وجاهت است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، سازمان تاکسیرانی در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع کلیه تاکسیرانان خدوم شهر تهران می‌رساند براساس اخبار واصله مبنی بر فعالیت برخی از مجموعه‌های متفرقه خدمات مالی و رفاهی در سطح شهر و صدور اطلاعیه‌هایی برای ارائه این خدمات به تاکسیرانان در فضای مجازی، اعلام می‌دارد این‌گونه فعالیت‌ها ارتباطی با این سازمان نداشته و هرگونه ادعای ارتباط یا کسب مجوز از سازمان تاکسیرانی در خصوص این‌گونه فعالیت‌ها فاقد وجاهت است.

 اگرچه حمایت از توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات رفاهی به تاکسیرانان شهر تهران از سیاست‌های سازمان تاکسیرانی است اما با توجه به سابقه بروز برخی سوءاستفاده‌ها از اعتماد تاکسیرانان، توصیه می‌شود تاکسیرانان محترم در مواجه با چنین اطلاعیه‌هایی تحقیقات کافی را داشته باشند تا از بروز هرگونه خسارت احتمالی جلوگیری شود.

 تاکید می‌گردد کلیه فعالیت‌های رفاهی رسمی سازمان تاکسیرانی در سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران به آدرس http://taxiclub.tehran.ir اطلاع‌رسانی می‌‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.