| کد خبر: 165680 |

◄ انتقاد رانندگان تاکسی‌های فرودگاه از مبلغ بالای طرح ترافیک + فیلم

انتشار فیلم تجمع امروز رانندگان آژانس در اعتراض به نرخ بالای طرح ترافیک، موجب شد برخی رانندگان تاکسی‌های سواری کرایه نیز انتقادات خود را نسبت به هزینه بالای طرح ترافیک اختصاص یافته به این صنف اعلام کنند.

تین نیوز

انتشار فیلم تجمع مالکان آژانس‌ها و موسسات کرایه اتومبیل در اعتراض به نرخ بالای طرح ترافیک در شبکه‌های اجتماعی، موجب شد برخی رانندگان تاکسی‌های سواری کرایه نیز انتقادات خود را نسبت به هزینه بالای طرح ترافیک اعلام کنند.

به گزارش تین‌نیوز، رانندگان تاکسی‌های فرودگاه در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند که در طرح ترافیک جدید مقرر شده تاکسی‌های پلاک ع برای ورود به محدوده طرح ترافیک مبلغ 3.5 میلیون تومان پرداخت کنند اما بازار کساد این تاکسی‌ها توانایی پرداخت این مبلغ کلان را از آنان سلب کرده است.

بر اساس دیدگاه‌های رانندگان که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، این در حالی است که در صورت عدم خریداری طرح ترافیک، همین اندک درآمدی که گاهی از جانب مسافرانی که از فرودگاه‌ قصد عزیمت به محدوده طرح ترافیک را دارند نیز از این قشر سلب می‌شود.

 پرداخت مبلغ 3.5 میلیون تومان سالانه از جانب این رانندگان برای ورود به محدوده طرح ترافیک در حالی پس از ارایه تخفیف در معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران برای آنان تعیین شده است که مدتهاست رانندگان تاکسی‌های فرودگاه از وضعیت بد اقتصادی خود به دلیل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی، مسافربرهای شخصی و همچنین مسافرکشی کارکنان فرودگاه گله‌مند بوده و این موضوع را به اشکال گوناگون مطرح کرده و حتی در سال گذشته تجمعی اعتراضی نیز در این مورد برگزار کرده‌اند.

آن‌چنان که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده، موضوع بالا بودن مبلغ طرح ترافیک رانندگان پلاک ع از سوی مسئولان صنفی این بخش در حال پیگیری است و رانندگان امیدوارند این مشکل با کمک مسئولان مربوطه برطرف شود.

video_2018-05-05_16-23-48

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.