| کد خبر: 263739 |

◄ شوک رانندگان اتوبوس ؛ مدرن ترین شرکت مسافربری کشور در آستانه تعطیلی!

فیلم کوتاهی از شرکت همسفر ، یکی از شرکت هایی که مدرن ترین ناوگان اتوبوس کشور را در اختیار دارد، در شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده است که حکایت از تعطیلی قریب الوقوع این مجموعه به دلیل برخی مشکلات دارد.

تین نیوز

فیلم کوتاهی از شرکت همسفر ، یکی از شرکت هایی که مدرن ترین ناوگان اتوبوس کشور را در اختیار دارد، در شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده است که شوک و حیرت رانندگان اتوبوس را در پی داشته و حکایت از تعطیلی قریب الوقوع این مجموعه به دلیل برخی مشکلات دارد.

به گزارش تین نیوز، در این فیلم اطلاعیه ای به نقل از حسین پرواس ورپشتی رئیس هیات مدیره شرکت همسفر خوانده می شود که در آن به تعطیلی قریب الوقوع این شرکت اشاره شده است.

وزیری که گوشش به روی حرف دل رانندگان اتوبوس بسته است

بر اساس این اطلاعیه، شرکت همسفر برای جلوگیری از تعطیلی و به منظور بیان مشکلات و مطالبات این مجموعه و رانندگان اتوبوس شاغل در شرکت، بارها از طرق مختلف خواستار وقت ملاقات با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شده اما این درخواست ها از سوی وزیر اجابت نشده است.

شرکت خدمات مسافربری همسفر در این فیلم توضیحاتی در راستای شفاف سازی علت مشکلاتی که دامن گیر شرکت و رانندگان اتوبوس شده ارائه نداده است. تلاش خبرنگار تین نیوز برای کسب اطلاع از جزئیات این موضوع و تماس با رئیس هیات مدیره شرکت مذکور به جایی نرسید.

 احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور نیز در پاسخ به خبرنگار تین نیوز از انتشار این فیلم و مشکلات شرکت همسفر و دلایل درخواست ملاقات با وزیر راه و شهرسازی اظهار بی اطلاعی کرد.

گفتنی است؛ شرکت همسفر که از سال 1378 با حدود 100 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان مسافربری کشور شده بود، در طول سال ‌های گذشته ناوگان خود را تا بیش از 600 دستگاه توسعه داد و نقش تاثیرگذاری در حمل‌ و نقل بین شهری کشور داشته است.

پیش از این نیز رانندگان و مالکین اتوبوس‌های بین شهری اعتراضات گسترده‌ای نسبت به وضعیت معیشتی خود داشتند و  گزارش هایی از کاهش ناوگان اتوبوسرانی بین شهری در رسانه ها منتشر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 1 2

    وقتی نرخ بلیط اتوبوس در برابر قیمت اتوبوس و هزینه های استهلاک و نگهداری آن به حدی ناچیز است که بیشتر به جوک میماند نباید از توقف فعالیت شرکتهای مسافربری یا خروج ناوگان از چرخه فعالیت و روی آوردن به کارکرد دربستی و سرویس شرکتها و کارخانجات و غیره تعجب کنید مردم که جان و مال و سرمایه شان را از سرراه پیدا نکرده اند که چون دولت می‌خواهد برای خودش تبلیغ کند و مشتری جمع نماید اینکار را به هزینه فعالین این صنف و صنف حمل بار کشور انجام دهد ، اکنون به عنوان نمونه قیمت بلیط اتوبوس از تبریز به مراغه ۳۴ هزار تومان است که به طور خالص حتی ۲۵ هزار تومان هم بابت هر مسافر به دست مالکین اتوبوس نمی‌رسد در حالیکه با این پول حتی اسنپ هم داخل شهر تبریز شما را در مسیر دور به زحمت جابجا کند آیا این نرخ معقول و منطقی و مطابق عدالت است ؟!!!! مالکین اتوبوس به همین علت از این صنف خارج شده و روی به سرویس شرکتها و کارخانجات یا سرویس‌های دربستی آورده اند تا لااقل بتوانند جوابگوی هزینه های در حال افزایش روزافزون و سرسام آور استهلاک و نگهداری اتوبوس بوده و حداقل شرمنده خانواده شان نشوند.

  • ناشناس 1 0

    آقای بذرباش یک فرد سیاسی هست تا یک مدیر اجرایی ، به نظرم تمرکزش بیشتر به رویای رییس جمهور شدنشون هست تا امور جاری راه و شهرسازی