| کد خبر: 260892 |

◄ اقامتگاه در سلطانیه ؛ خانه ساتی بهترین انتخاب برای سفرهای تابستانی

اگر به دنبال اقامتگاه در سلطانیه زنجان هستید سری به «خانه ساتی» بزنید و از اقامت باکیفیت در یک اقامتگاه بومگردی با پیشینه تاریخی لذت ببرید.

تین نیوز

اگر به دنبال اقامتگاه در سلطانیه زنجان هستید سری به خانه ساتی بزنید و از اقامت باکیفیت در یک اقامتگاه بومگردی با پیشینه تاریخی لذت ببرید.

به گزارش تین نیوز، تابستان و خصوصا شهریورماه یکی از بهترین ایام برای سفر است. آنها که اهل گردشگری هستند فرصت سفر در این ماه را به سادگی از دست نمی دهند. مقاصدی برای سفرهای شهریورماه مناسب تر به شمار می روند که از نظر آب و هوا برای گردشگران دلپذیرتر باشند.

استان زنجان و شهر سلطانیه یکی از این مقاصد است که در ماه پایانی تابستان هوایی بسیار مطلوب دارد. هوایی که خنکی آن در حالی که هنوز گرما در بسیاری از استان ها ادامه دارد، لذتبخش است.

بعضی از مسافرانی که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند  به دنبال اقامتگاه در سلطانیه هستند. اقامتگاهی که شان میزبانی از آنها را داشته باشد و اقامتی باکیفیت و آرام را در آن تجربه کنند.

خانه ساتی می تواند به این گردشگران آنچه به دنبال آن هستند را عرضه کند. این اقامتگاه بومگردی در سلطانیه در واقع یک بوتیک هتل است. بوتیک هتل ها اقامتگاه هایی هستند که در یک خانه با پیشینه تاریخی یا خانه هایی که معماری قدیمی و ارزشمند دارند ساخته می شود.

هتل ساتی

ویژگی های مهم هتل ساتی ؛ بهترین اقامتگاه در سلطانیه

هتل ساتی یا همان خانه ساتی، در خانه ای احداث شده که سابقه تاریخی داشته است. بازسازی و نوسازی این خانه با حساسیت فراوان انجام شده تا ویژگی های کلیدی این بنای تاریخی حفظ شود. نتیجه تلاش مرمت کنندگان این بنا اکنون به صورت یک اقامتگاه در سلطانیه زنجان جلوه گری می کند. اقامتگاهی که امکانات اقامتی آن با یک هتل 4 ستاره برابر است. این بوتیک هتل در فاصله بسیار نزدیک به گنبد سلطانیه واقع شده و منظره زیبای گنبد از این اقامتگاه قابل مشاهده است.

این اقامتگاه بومگردی 7 اتاق با مساحت های مختلف دارد که انتخاب اتاق با وسعت مناسب را برای گردشگران به صورت انفرادی، گروه ها و خانوارهای کم تعداد، و خانواده ها و گروه های پرتعداد امکان پذیر می کند. اتاق ها در مساحت های 40 متر، 24 متر، 18 متر طراحی شده اند و اتاق 40 متری، شاه نشین این عمارت است.

با توجه به اهمیت بهداشت برای گردشگران، هر یک از اتاق های این مجموعه گردشگری، دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا با بهترین کیفیت و به روزترین تجهیزات است. اقامتگاه ساتی دارای تراس و حیاط وسیع و پارکنیگ اختصاصی است.

گردشگرانی که این اقامتگاه در سلطانیه را انتخاب کنند می توانند به سفارش خود از صرف غذاهای محلی و یا غذاهای مشهور ایران و خارجی لذت ببرند.

گردشگران برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09215792516 و 09226462791 تماس حاصل نمایند. ضمنا ارتباط با واتس اپ خانه ساتی نیز با شماره  09226462791 امکان پذیر است.

علاوه بر این، دایرکت اینستاگرام هتل ساتی با آیدی satihouse  نیز آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی و رزرو شما گردشگران محترم است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    حرفی از پولش بزن شبی چند آب می‌خوره؟